Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Our client is a Japanese retail company, now looking for a Visual Merchandiser as the followings:
* Location: Le Dai Hanh Street, Ward 15, District 11, HCMC
* Description:
- Identify and realize VM opportunities for all stores and monthly VM plan
- Develop the VM function and implement a structure to maintain consistent visual standards in stores
- Provide training to store personnel on VM techniques and standards
- Manage suppliers' relationship and VM budget
- Digital marketing: monthly promotion
- Support new store display VMD
- Other tasks (Marketing...) assigned by Manager
Yêu Cầu Công Việc
- University degree in related field
- Experience from 2 years in similar fields. Experience working in retails chain is an advantage.
- Familiar with design software (Photoshop, Illustrator, Corel,...)
- Be able to design and produce POSM.
- Creative and logical thinking, have good sense of decoration
- English: good (work directly with foreign Manager)
- Problem-solving skill, communication skill, negotiation skill
* Benefit:
- Allowance: Lunch, Travel
- Compulsory insurance on 100% of salary
- Accident insurance 24/24 (Company provides additional support in addition to health insurance)
- Annual health check-up and company trip
- Salary increase, bonus annually based on personal performance and company's business results
- Promotion opportunities
- Stable and professional environment
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 20 Tr - 30 Tr VND
Interspace là một công ty công nghệ, cung cấp dịch vụ Marketing trực tuyến và hiện là doanh nghiệp top đầu tại Nhật Bản với 40.000 khách hàng và 500.000 đối tác
Với chiến lược Global, Interspace đã phát triển ra thị trường Trung Quốc, Đông Nam Á với việc thành lập các công ty trực thuộc tại Trung Quốc, Thái Lan, Indonesia.
Interspace Việt Nam với sản phẩm chủ đạo nền tảng tiếp thị liên kết ACCESSTRADE là đơn vị tiên phong và là công ty số 1 trong lĩnh vực tiếp thị liên kết (affiliate marketing) tại Việt Nam hiện nay. Mục tiêu của chúng tôi là 1000 tỷ doanh thu và IPO vào năm 2023
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Party
Lịch sử thành lập
- 2016: Gia nhập Hiệp hội Thương mại điện tử Việt Nam
- 2015: Thành lập Interspace Việt Nam
- 2015: Ra mắt Hệ thống tiếp thị liên kết Accesstrade đến Việt Nam
Mission
Với vai trò là nền tảng trung gian, kết nối giữa nhà cung cấp và đối tác, ACCESSTRADE phát triển với mục tiêu xây dựng nền tảng tiếp thị liên kết minh bạch, các giao dịch được quản lý chặt chẽ và báo cáo rõ ràng, đảm bảo quyền lợi và tạo niềm tin tuyệt đối cho các Nhà cung cấp và Đối tác.