- Develop business and keep retention clients
- Transact and understand the need of customers and search for potential customer.
- Understand features, advantages, disadvantages of the products & services as well as competitors' one.
- Contact with customer and record all customers' information in the report of customer's information.
- Planning for week work, month for approval and comply with the approved plans.
- Inspect the premises thoroughly for signs of pests, identify the pest and find out where they are entering the premises
- Complete the Survey Report and the Price in accordance with the approved price list
- Report your findings to the client / prospect, make your proposals for the treatment, describe the benefits of the written service / contract /quotation.
- Ensure the client's signature on the Service Agreement and finalize the details of work & instructions.
- Coordinate with Operations Dept. to complete the service and meet the customers' requirement.
- Contact clients to ascertain the client's satisfaction with the services
- Keep close relationship for the retention of clients
- Receive and handle complaints from customers regarding to product quality, delivery time...
- Respond to termination notices & follow up the process of contract's liquidation
- Set up and conduct a regular client visitation & Quality audit cycle
- Renegotiate Service agreements, by conducting quality audit / inpection or educating users of the services, and introduction of new services that may be suitable to the client.
- Co-ordinate with FA Dept for debt collection, invoices delivery, payment negotiation in particular for clients within sales zone when required.
- Market research & competition activities
- Conduct thorough market segment research of your sales zone
- Regularly recommend constructive ideas in marketing the services and penetrating the target segment
- Monitor competition activities and strategies regularly
- Other tasks as assigned.
Requirements
- College/University Graduated in any field
- Has 1-2 years of working experience in similar position
- Customer service orientation; good negotiation, persuasion and complaints solving skills
- Good communication in English & Vietnamese
- Have skills to work independently and team work in a multi tasks
- Be proactive, friendly and hard-working person.
- 13th month salary, sales incentives (monthly, quarterly, yearly), rewards on Tet/ Holidays/birthday...
- Healthcare insurance, accident 24/24 insurance, full compulsory insurance
- Global working environment
- Career path development
Interspace là một công ty công nghệ, cung cấp dịch vụ Marketing trực tuyến và hiện là doanh nghiệp top đầu tại Nhật Bản với 40.000 khách hàng và 500.000 đối tác
Với chiến lược Global, Interspace đã phát triển ra thị trường Trung Quốc, Đông Nam Á với việc thành lập các công ty trực thuộc tại Trung Quốc, Thái Lan, Indonesia.
Interspace Việt Nam với sản phẩm chủ đạo nền tảng tiếp thị liên kết ACCESSTRADE là đơn vị tiên phong và là công ty số 1 trong lĩnh vực tiếp thị liên kết (affiliate marketing) tại Việt Nam hiện nay. Mục tiêu của chúng tôi là 1000 tỷ doanh thu và IPO vào năm 2023
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Party
Lịch sử thành lập
- 2016: Gia nhập Hiệp hội Thương mại điện tử Việt Nam
- 2015: Thành lập Interspace Việt Nam
- 2015: Ra mắt Hệ thống tiếp thị liên kết Accesstrade đến Việt Nam
Mission
Với vai trò là nền tảng trung gian, kết nối giữa nhà cung cấp và đối tác, ACCESSTRADE phát triển với mục tiêu xây dựng nền tảng tiếp thị liên kết minh bạch, các giao dịch được quản lý chặt chẽ và báo cáo rõ ràng, đảm bảo quyền lợi và tạo niềm tin tuyệt đối cho các Nhà cung cấp và Đối tác.