Mô tả công việc
Expansion Project Supervisor for building chocolate shops plays a hands-on role in supervising day-to-day tasks, ensuring the project stays on track and meets specific business goals. The project supervisor will be involved in the operational aspects and strategic decisions regarding the shop's identity, branding, and functionality.
JOB DESCRIPTION:
SITE IDENTIFICATION & EVALUATION:
• Conduct market research to identify potential locations for new shops in Ho Chi Minh City and other provinces.
• Analyze demographics, competition, and foot traffic to assess site viability.
• Work with real estate agency and site check every single potential location for the project.
LEASE NEGOTIATION:
• Negotiate lease terms with landlords, ensuring favorable terms for the company.
• Prepare and review lease agreements, working closely with legal advisors as needed.
• Build and maintain strong relationships with property owners and real estate agents.
PROJECT MANAGEMENT:
• In charge of oversee detailed project plans, including timelines, budgets (CAPEX & OPEX), and resource allocation.
• Coordinate with architects, contractors, and suppliers to ensure project design aligns with the company’s branding and operational requirements.
• Supervise construction and renovation activities, ensuring projects are completed on time and within budget.
• Address any project delays or issues promptly and effectively.
• Orchestrate and oversee activities from other departments related with launch of expansion projects (e.g., operations, logistics, communication, others,…)
COMPLIANCE & QUALITY ASSURANCE:
• Ensure all new shops meet local regulatory requirements, including permits and health/safety standards.
• Oversee final inspections and shop handover to Operations teams.
• Guarantee brand standards in terms of layout, ambiance, and functionality.
BUDGET MANAGEMENT:
• Monitor project budgets, tracking expenditures to avoid cost overruns.
• Prepare regular financial and progress reports for line management.
REPORTING & STAKEHOLDER COMMUNICATION:
• Provide regular updates on project progress to key stakeholders, including timelines, risks, and mitigations.
• Document lessons learned from each expansion to improve future projects.
Quyền lợi được hưởng
• Salary: negotiation
• 6 days per week, 8h/ day
• SHUI in full, based on the gross salary
• Lunch allowance, parking allowance (depend on working location), birthday benefit.
• 12 days of annual leave + 01 leaving on the birthday
• Training opportunities
• Health insurance 24/7 after working 24 months continuously
• Annual salary review
• Yearly health check
• Yearly company trip (depend on business result)
Yêu cầu công việc
Experience:
• At least 3-5 years of experience in project management, preferably in the retail, F&B, or hospitality sectors.
• Proven track record in managing store openings or similar projects.
Skills:
• Strong negotiation and communication skills.
• Familiarity with budgeting, cost control, and financial reporting.
• Knowledge of local construction regulations and processes.
Other Qualities:
• High attention to detail and ability to multitask.
• Flexibility to travel as needed.
• Passion for chocolate and coffee is a plus!
Work Location: Based in Ho Chi Minh City with travel to other provinces as required.
Yêu cầu hồ sơ
Interspace là một công ty công nghệ, cung cấp dịch vụ Marketing trực tuyến và hiện là doanh nghiệp top đầu tại Nhật Bản với 40.000 khách hàng và 500.000 đối tác
Với chiến lược Global, Interspace đã phát triển ra thị trường Trung Quốc, Đông Nam Á với việc thành lập các công ty trực thuộc tại Trung Quốc, Thái Lan, Indonesia.
Interspace Việt Nam với sản phẩm chủ đạo nền tảng tiếp thị liên kết ACCESSTRADE là đơn vị tiên phong và là công ty số 1 trong lĩnh vực tiếp thị liên kết (affiliate marketing) tại Việt Nam hiện nay. Mục tiêu của chúng tôi là 1000 tỷ doanh thu và IPO vào năm 2023
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Party
Lịch sử thành lập
- 2016: Gia nhập Hiệp hội Thương mại điện tử Việt Nam
- 2015: Thành lập Interspace Việt Nam
- 2015: Ra mắt Hệ thống tiếp thị liên kết Accesstrade đến Việt Nam
Mission
Với vai trò là nền tảng trung gian, kết nối giữa nhà cung cấp và đối tác, ACCESSTRADE phát triển với mục tiêu xây dựng nền tảng tiếp thị liên kết minh bạch, các giao dịch được quản lý chặt chẽ và báo cáo rõ ràng, đảm bảo quyền lợi và tạo niềm tin tuyệt đối cho các Nhà cung cấp và Đối tác.