Title: Business Development Internship ( English)
Report
Business Development Manager
Job Responsibilities
- Assist the client team services into all the implementation of the sales playbook
- Support with presentations
- Perform weekly analysis and reports on the competition and the market
- Perform weekly analysis and reports on marketing trends
- Help plan content publishing calendar, create, and publish engaging long- and short-form content for our main channels, including: Website Blog and Projects (case studies), LinkedIn, Newsletter, Whitepaper/Report
- Help plan, develop, and implement SEO and SEM activities
- LinkedIn Lead Generation / Lead Qualification to attract new business opportunities
Skill & Qualification requirements
- Proficiency in English communication skills, marketing mindset and able to work in a multicultural team
- Analytical skills
- Strong organization skills
- Pro-activity and independence
- Preferred the candidate with these skills and hands on experience in university club
- Fast learner and can quickly act on emerging insights and trends
- Enthusiasm, creativity, and a desire to learn the trade
- Bachelor in Business or any fields related to area of expertise
- Preferred with 04 to 06 months internship duration
- Nice to have: Additional language is a plus
Benefits:
- Allowance: 3 Million/month
- Working 5 days/week, from Monday to Friday, off Saturday and Sunday.
- Dynamic, creative, and friendly working environment.
- Opportunities for official staff with career advancement and professional development.
- Outdoor activities with company support (football…)
- Party celebrations (Birthday parties, Birthday gifts, Holiday gifts, YEP…)
- Annual company trips and regular team-building parties
- Light beverages and food are available all the time in the office
- Free parking, coffee and tea
- Relaxed, friendly atmosphere as well as excellent working facilities
Your CV sent to: [email protected]
Interspace là một công ty công nghệ, cung cấp dịch vụ Marketing trực tuyến và hiện là doanh nghiệp top đầu tại Nhật Bản với 40.000 khách hàng và 500.000 đối tác
Với chiến lược Global, Interspace đã phát triển ra thị trường Trung Quốc, Đông Nam Á với việc thành lập các công ty trực thuộc tại Trung Quốc, Thái Lan, Indonesia.
Interspace Việt Nam với sản phẩm chủ đạo nền tảng tiếp thị liên kết ACCESSTRADE là đơn vị tiên phong và là công ty số 1 trong lĩnh vực tiếp thị liên kết (affiliate marketing) tại Việt Nam hiện nay. Mục tiêu của chúng tôi là 1000 tỷ doanh thu và IPO vào năm 2023
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Party
Lịch sử thành lập
- 2016: Gia nhập Hiệp hội Thương mại điện tử Việt Nam
- 2015: Thành lập Interspace Việt Nam
- 2015: Ra mắt Hệ thống tiếp thị liên kết Accesstrade đến Việt Nam
Mission
Với vai trò là nền tảng trung gian, kết nối giữa nhà cung cấp và đối tác, ACCESSTRADE phát triển với mục tiêu xây dựng nền tảng tiếp thị liên kết minh bạch, các giao dịch được quản lý chặt chẽ và báo cáo rõ ràng, đảm bảo quyền lợi và tạo niềm tin tuyệt đối cho các Nhà cung cấp và Đối tác.