Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Implement the expansion strategy of HORECA, Vending Machine and On-premise channels.
- Acquire new accounts according to Highlands CPG’s criteria and channel distribution plan.
- Establish and develop business relationships with key stake holders of each and every customer.
- Deliver KPIs: number of Active Accounts, sales volume & Net Sales Revenue.
- Handle issues related to Sales Operation in the area within the given authority
- Manage Company’s assets, including POSM (Display rack,...),...in accordance with its process.
- Implement Activation programs based on Company’s long term & short-term objectives. Work with customers to ensure the programs be aligned by customers and can deliver business results. Maximize Marketing & other resources to deliver expected growth for sales.
- Implement customer business analysis/development/management tasks. Work with customers on specific Joint business plans. Analyze/review customers' monthly/ quarterly/ yearly performance.
- Monitor and control inventory of customers to ensure enough stock for all stores.
Yêu Cầu Công Việc
Experience:
- Graduated from Colleges or Universities and having minimum 3-year experience in Key Account development in large FMCG companies as (Senior) Supervisor level.
- Strong networking in On-premises Key Accounts.
- Proven capability in acquiring and developing important and large accounts in On-premise channels including Canteen, Office, Education, Transportation, Tourism…
- Experience in Read-to-Drink FMCG is preferred.
Work related skills:
- Very good communications skills.
- Very good at negotiation, plan setting and executing, problem finding and solving.
- Strong skills in customer business analysis/management, Program execution, Direct sales, Route Settlement.
- Basic Computers and English skills required.
- Basic analytical (numbers, details..).
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Interspace là một công ty công nghệ, cung cấp dịch vụ Marketing trực tuyến và hiện là doanh nghiệp top đầu tại Nhật Bản với 40.000 khách hàng và 500.000 đối tác
Với chiến lược Global, Interspace đã phát triển ra thị trường Trung Quốc, Đông Nam Á với việc thành lập các công ty trực thuộc tại Trung Quốc, Thái Lan, Indonesia.
Interspace Việt Nam với sản phẩm chủ đạo nền tảng tiếp thị liên kết ACCESSTRADE là đơn vị tiên phong và là công ty số 1 trong lĩnh vực tiếp thị liên kết (affiliate marketing) tại Việt Nam hiện nay. Mục tiêu của chúng tôi là 1000 tỷ doanh thu và IPO vào năm 2023
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Party
Lịch sử thành lập
- 2016: Gia nhập Hiệp hội Thương mại điện tử Việt Nam
- 2015: Thành lập Interspace Việt Nam
- 2015: Ra mắt Hệ thống tiếp thị liên kết Accesstrade đến Việt Nam
Mission
Với vai trò là nền tảng trung gian, kết nối giữa nhà cung cấp và đối tác, ACCESSTRADE phát triển với mục tiêu xây dựng nền tảng tiếp thị liên kết minh bạch, các giao dịch được quản lý chặt chẽ và báo cáo rõ ràng, đảm bảo quyền lợi và tạo niềm tin tuyệt đối cho các Nhà cung cấp và Đối tác.