Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
MAIN RESPONSIBILITIES
1. Content Strategy:
Develop and execute a comprehensive content strategy aligned with the overall marketing and business goals of all campuses.
Look after all campus content plans and synergize for the best impact
Analyze communication trends to choose suitable themes/content for communication in each stage and specific campaigns.
Measure the effectiveness of communication of the implemented content. Monitor and report Content effectiveness to direct management.
Collaborate with team members and cross-functional teams to understand business objectives and create content plans to support those objectives.
2. Content Creation:
Develop (write, create) content for articles/videos/images on the website, blog, forums, social media applications, etc., related to the school or target customers.
Create content using language and images that convey brand messages, building customer brand awareness.
Ensure all content is well-researched, accurate, appropriate, and tailored to the target audience.
Write and edit content with a focus on clarity, consistency, and alignment with the organization’s voice.
3. Collaboration:
Work closely with the marketing, design, and product teams to ensure the content released is aligned with Schools’s image and design standards.
Tasks are assigned by the line manager.
Collaboratively work with booking agency to ensure the booking plan is timely and effectively implemented and monitored.
EXPECTED DIMENSION
Monitor user interactions daily on the school's digital channels.
Produce posts on Facebook, Instagram, YouTube, and websites….
Track and develop interactions on the School’'s social media pages: Facebook, Instagram, YouTube, and LinkedIn…
Generate trendsetting, standout content compared to the general landscape of international schools.
Understand the target audience's psychology and create compatible content to attract them, turning them into potential customers.
Support in ensuring the Enrollment department's Key Performance Indicators (KPIs).
Yêu Cầu Công Việc
Bachelor’s degree in marketing, Communications, Languages, or a related field.
Have at least 4-5 years of experience in communications, especially in positions related to content development and creativity.
Experience working in schools, particularly in the international school sector.
Exceptional writing and editing skills, with attention to details.
Proficiency in using content management systems and social media platforms.
Experience with analytics tools to measure and optimize content performance.
Knowledge of SEO, SEM, social media marketing, and other digital marketing strategies.
Excellent project management and organizational skills.
Creative mindset with the ability to think strategically.
Skills in planning, organizing, and executing projects effectively.
Proficiency in English, both written and verbal.
Capability to conduct thorough research and gather relevant information.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
- Lavender By Chang là thẫm mỹ viện 5* số 1 tại Việt Nam được thành lập từ năm 2005. Chặng đường 15 năm phát triển
- Lavender By Chang luôn ở vị trí top đầu về công nghệ cao, thương hiệu thẫm mỹ uy tín đẳng cấp với các thế mạnh như tắm trắng, giảm béo, căng da, trẻ hoá; đội ngũ bác sĩ uy tín có kinh nghiệm và trình độ tay nghề cao, tư vấn chuyên nghiệp.
- Toạ lạc tại vị trí đắc địa trung tâm TP.HCM và Hà Nội , Lavender By Chang được xây dựng với lối kiến trúc sang trọng, hệ thống trang thiết bị, cơ sở vật chất hiện đại; tổng số vốn đầu tư lên đến 100 tỷ đồng. Lavender By Chang tự hào mang đến vẻ đẹp hoàn mỹ và sự hài lòng cho 20 sao hạng A và các doanh nhân, chính khách.
- Quy mô Công ty không ngừng phát triển & mở rộng, đang triển khai thêm nhiều dự án bất động sản, nhà hàng chuyên phục vụ VIP cùng hệ thống làm đẹp Chang Beauty. Chúng tôi đang tìm kiếm những ứng viên tài năng, mong muốn làm việc trong môi trường chuyên nghiệp, thu nhập cao và ổn định, tham gia vào đội ngũ với hơn 150 người của hệ thống Changgroup.