Việc làm Công ty TNHH Levinci

Tìm thấy 7 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Levinci
Account Manager
Công ty TNHH Levinci
1.1
9 đánh giá 26 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 7
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 7
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 28/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 26/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

* Summary: This opportunity is within our industry leading Institutional division, which offers comprehensive chemical products and solutions to meet the needs of customers across the entire food service, hospitality, laundry and building care service industry.

You will serve as the face of AIM for your customers, providing recommendations on advanced cleaning and sanitation processes, programs and equipment to create cleaner, safer, and healthier environments and drive a positive guest experience.

This is a really exciting opportunity for individuals with a passion for hospitality and hygiene to take a step into Account Management and Consulting.

The Hygiene Chemical Application Specialist is ultimately responsible for management of key accounts as well as working with our customers, to develop product and service strategies for mutual benefit including chemical solutions, equipment (Taski and Ware washing machines) and service maintenance contracts

This is a great role for the right person to join a truly dynamic business and very focused team. AIM is enjoying great success, by providing expertise, value and service to their customers, and by being very different from their competition.

* Department: I&L Division specialized in:

  • Hygiene Chemical Solutions
  • Cleaning Tools
  • Air Diffuser Systems/ Air Care
  • Washrooms Hygiene Management Services

* Performance Objectives

1. Manage service and maintain excellent relationships to assigned accounts

  • Conduct periodical service calls:
  • Check all schedules for your accounts – TCS (Technical Service Staff)
    • Send monthly schedule to Diversey – Only Diversey accounts
  • Check the output tech service
    • Review the output
    • Send the output
    • Summarize actions, solutions, advice
  • Communicate directly with client to solve any issues

2. Ensure all outstanding issue with clients are being handled by team

  • Conduct refresh training as per agreed commitment in contract
    • Training attendance
    • Training evaluation
  • Conduct Management Reviews periodical basis – as per contract commitments and following AIM formats

3. New account implementation: Prepare implementation plan

  • Manage, following matrix orgo, successful implementation of new account
  • Prepare Proposed Cleaning procedures (Wall charts, job cards etc.)
  • Prepare training material
  • Coordinate dispenser installation with Technical Service
  • Conduct the training and implementation
  • Ensure all mandatory sign offs are performed with client, filed and uploaded to CRM

4. Collaborate with Business Development (BD):

  • Consult on Surveys performed by BD
  • Support complex survey and audit new accounts
  • Consult on product strategy if required
  • Consult on trials if required

Yêu Cầu Công Việc

***Requirements:

  • Minimum 03 - year industry related experience in food service and/ or laundry and/ or, housekeeping and or hospitality is required
  • Confident - you should be confident to talk to Head Chefs, Managers and business decision makers
  • Degree preferably business or technical/industrial engineering or hospitality
  • Good interpersonal skills
  • Good communication skills in both English and Vietnamese
  • Willing to travel 

***What we offer:

  • Competitive salary + monthly bonus + 13th salary
  • An open and dynamic English working environment & promotion opportunities
  • Great chance to develop through on-the-job training method
  • Carve out a long term, advanced career path in account management, consulting, or management
  • Plan and manage your schedule in a flexible, independent work environment that allows you to excel
  • Grow your income as you manage your accounts

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
117-119-121 Nguyễn Du, Phường Bến Thành, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Hà Nội
Khâm Thiên Building, Phố Khâm Thiên, Thổ Quan, Đống Đa, Hà Nội

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Phụ cấp khác: Xăng xe, điện thoại, gửi xe
  • Thời gian thử việc: 2 tháng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Thời gian làm việc: Thứ 2 - Thứ 7
  • Phúc lợi: Lương tháng 13
  • Ngày nghỉ: 12 ngày phép + 1 ngày lễ Giáng Sinh
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Levinci
Công ty TNHH Levinci Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
14/12 Thân Nhân Trung, Phường 13, Quận Tân Bình

Levinci Co., Ltd được thành lập vào năm 2016, tại Việt Nam, với ngành nghề chính là lập trình phần mềm. Hơn 5 năm thành lập, với đội ngũ nòng cốt có nền tảng kỹ thuật và công nghệ cao, chúng tôi tự tin và sẵn sàng mang đến cho khách hàng những trải nghiệm tốt nhất trong lĩnh vực thiết kế và gia công phần mềm.

Những nghề phổ biến tại Công ty TNHH Levinci

Bạn làm việc tại Công ty TNHH Levinci? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty TNHH Levinci

Công ty TNHH Levinci

Click để đánh giá