- Competitive Salary
- International environment
- Working on the latest tech for the Insurtech Market Leader
At CoverGo, our mission is to empower all insurance companies to make insurance 100% digital and accessible to everyone.
- We are a leading global no-code insurance platform for health, life, and P&C
- We're the winner of the Insurtech of the Year in all of Asia and other awards globally
- We work with insurance enterprise clients such as AXA, Bupa, MSIG, Dai-ichi, Bank of China Group Insurance, and many more
- We're an international, diverse team of over 120 people with 30 nationalities and team members working remotely from all over the world
- We are fully funded and backed by reputable VC funds and strategic institutional investors
- We have a global presence in Asia, EMEA and the Americas
- We've grown our annualized revenue by over 30x since January 2021
- We're constantly working towards making CoverGo a workplace that you love coming to. We deeply believe that bringing together a diversity of thoughts, expressions, and perspectives is key to building the best culture for equally diverse communities all over the world
- Perform manual testing on new technologies
- Identify and resolve simple quality process issues with little to no supervision and guidance
- Write tests scenarios and run them during the testing process
- Identify bugs and report it according to bug template with sufficient detail so that developers can investigate further
- Report status to cross-functional teams
- Execute on defined tasks according to guidelines and contribute to solving problems with defined solutions
- Provide support with the team proactively
- Mastering your craft and leveraging it for greater impact
- At least 2 years of experience in using manual testing tools and procedures in an agile environment
- Deep understanding of QA theory
- Good level of understanding of the software development life cycle and lean/agile QA methodologies
- Enjoy working in a group and collaborating with cross-functional teams to get things done
- Good communication in English is a must
- Continuous learning of innovative approaches to testing and best-practices around it
- Share new ideas and can adapt to work when circumstances change
- International Environment
- Competitive remuneration package
- 15 Days Annual Leave
- 13th-month Pay
- Annual Performance Bonus
- Stock Options after 6 months
- Health Insurance
- Company activities and events
- Learning and development plan
By submitting your application, you confirm that you have read, understood, and accepted the content of CoverGo's Privacy Notice and you consent to the processing of your data as part of this application.
Reputyze Asia là một công ty quảng cáo công nghệ số có trụ sở tại thành phố Hồ Chí Minh chuyên cung cấp các dịch vụ chuyên nghiệp về Số Hóa Truyền Thông & Tiếp Thị trên nền tảng sử dụng dữ liệu chuyên sâu và hệ sinh thái các công cụ kỹ thuật số hoàn chỉnh. Được thành lập với sứ mệnh Kiến Tạo và Số Hóa Uy Tín Thương Hiệu, công ty luôn nỗ lực để thiết lập, phát triển, và bảo vệ vị thế thương hiệu của khách hàng trên môi trường internet.
Trong giai đoạn mở rộng kinh doanh hiện tại, công ty cần thêm nhiều nhân lực trẻ tiềm năng, đam mê nghiên cứu và thử nghiệm các công nghệ mới vào tiếp thị số để cùng nhau học hỏi, nghiên cứu, và đưa công ty phát triển lên những tầm cao mới.
Review Reputyze Asia
Làm việc thiếu trách nhiệm, quy trình làm việc không cụ thể, một môi trường làm việc toxic.(RW)
Lương thì chậm mà cứ tới cuối ngày của ngày trả lương mới gửi mail thông báo. Không tôn trọng nhân viên. (RW)
Môi trường thân thiện, đồng nghiệp tốt, có cơ hội học hỏi, rèn luyện khả năng giao tiếp tốt, nhưng thường xuyên làm thêm giờ, cơ sở vật chất văn phòng trung bình (GL)