Mô tả công việc
Summarize and track payment progress (if any)
Responsible of receiving/ transferring stock between warehouses
In charge of paper work for contract, termination notice, liquidation, payment... with local suppliers, partners, customers
Follow up and record documents with Internal Process and Documents in hard & soft copies
Responsible of receiving/ returning orders from customer and create/ update sales order in the system to deliver to customer/ return to warehouse.
Understand and follow the internal company process.
Support Teams and cooperate with other departments to ensure efficient function
Prepare Daily Report, Weekly Report, Monthly Reports: Nespresso Reports, SSL Report, Timesheet Report
Yêu cầu công việc
Good command in written and spoken English.
Dynamic, supportive as Can Do attitude.
Careful, proactive and reliable.
Bachelor’s degree in English, Logistics, International Business, Economics, etc.
Excellent computer skills (Microsoft Office especially Excel)
Having under 1 year working experience in administration, preferably with foreign companies
Well organized and good follow up on multi- tasks.
Quyền lợi
- Supported with regular training to improve specialized knowledge
- Labor contract, social insurance, health insurance
- 13th month salary, gifts on birthday, holidays and New Year
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-26 01:20:03
Doanh nghiệp có vốn đầu tư nước ngoài phải thực hiện các quy định của điều ước quốc tế, WTO mà Việt Nam là thành viên về tỷ lệ góp vốn, hình thức đầu tư và lộ trình mở cửa thị trường; Doanh nghiệp phải thực hiện đúng các quy định của pháp luật về đất đai, xây dựng, phòng cháy chữa cháy, bảo vệ môi trường và điều kiện kinh doanh đối với ngành nghề kinh doanh có điều kiện