Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
•Recruit and select qualified employees for assigned positions within the designated timeframe.
•Manage working time, wages, salaries, and social security in compliance with company. policies and legal requirements.
•Provide support in welfare management and employee relations, ensuring alignment with company regulations and applicable laws.
•Oversee Human Resources development, organize activities to improve work quality, foster a positive workplace culture, and enhance relationships between employees and the company.
•Collaborate with other departments to establish and monitor KPIs for employee performance evaluation.
•Prepare and manage information, budget plans, and reports related to your areas of responsibility.
Yêu Cầu Công Việc
•Bachelor’s degree in Human Resources or a related field
•At least 5 years of working experience in Human Resources
•Presentation skills and coordination skill
•Good computer skills
•Good interpersonal skills, enthusiasm and creativity
•Has flexibility in traveling to work across the area.
•Good English communication skills
•Good communicate in Thai language is preferable
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 18 Tr - 22 Tr VND
Video Tuyển Dụng
Minigood là chuỗi cửa hàng bán lẻ mang Phong Cách Hàn Quốc. Là thương hiệu được yêu thích tại nhiều quốc gia, Minigood sở hữu hơn 1000 cửa hàng và hơn 20 cửa hàng tại Việt Nam.
Với mục tiêu trở thành thương hiệu nổi tiếng hàng đầu thế giới về hàng tiêu dùng
Không ngừng cung cấp sản phẩm chất lượng, sáng tạo, giá tốt cho người tiêu dùng trên toàn thế giới.