Mô tả công việc
Data Management
- Update, arrange personal data, labor contract, appendix, promotion, demotion, movement, reward, disciplinary, termination and other documents of employees
- Update, manage employee data on HR application
- Monitor, control policy system of company
- Store, preserve documents of labor, salary, bonus, insurance, personal income tax
- Manage and update HRM software (FPT, SAP)
Payroll
- Check, supervise attendance record for employees
- Manage leave, over time
- Calculate incentives, allowances
- Calculate salary, pay salary, bonus
Insurance
- Monitor and update data on increase, decrease of social insurance, health insurance, unemployment insurance with insurance agencies
- Complete documents, contact to insurance agencies for social insurance, health insurance, unemployment insurance benefits of employees
Personal Income Tax
- Register tax codes and dependents
- Make PIT declaration, monthly PIT payment
- Make PIT finalization
Others
- Report for labor, insurance, personal income tax with government and company internal
- Promptly update law for adjusting benefits, policies, salaries
- Answer questions related to policies, salaries and others to employees
- Perform other tasks under direction of manager
Yêu cầu công việc
- Bachelor degree of Human Resources Management, Accounting
- At least 3 year experiences in C&B
- Experience in using HR application for labor management and payroll
- Priority for candidates who have experience in restaurant / fast food / hotel
- Good English is a priority
- Understand Labor Law, Social Insurance Law, Personal Income Tax Law
- Good at Microsoft Office, Excel, Power Point, especially in Excel
- Good at management, communication, analyzation, solving problem
- Carefulness, honest, responsibility
Quyền lợi được hưởng
- Specific career advancement roadmap;
- Competitive salary, 13th month salary, annual salary increase;
- Full insurance benefits as per the law; 24/7 insurance; health insurance;
- 12 days of annual leave;
- Participation in extracurricular activities and team building;
- Opportunities for learning, participation in internal training courses, and rapid development and promotion to senior management positions.
Tập Đoàn Giáo Dục Việt Mỹ hiện đang quản lý và sở hữu Hệ thống “Đào tạo Anh Ngữ Việt Mỹ” tại Đồng Nai, HCM. Qua hơn 10 năm hoạt động chuyên về đào tạo tiếng Anh tại thị trường Việt Nam, chúng tôi hiểu rõ những hạn chế của người học và tự hào là đơn vị đầu tiên thực hiện Chương trình Tư vấn và định hướng việc học tiếng Anh để người học hiểu được khả năng ngôn ngữ của bản thân, mục đích học của mình và tiết kiệm thời gian và chi phí. Với nguyên tắc “Mỗi lời chúng tôi nói, mỗi điều chúng tôi làm, mỗi sản phẩm chúng tôi cung cấp luôn có chữ Trách nhiệm và Chất lượng ở trong đó”, chúng tôi thường xuyên và liên tục nâng cấp cơ sở vật chất & trang thiết bị dạy học, cập nhật chương trình, giáo trình và phương pháp giảng dạy. Đặc biệt, chúng tôi luôn luôn xác định giáo viên là nhân tố tạo ra giá trị cốt lõi - chất lượng đào tạo. Do đó chúng tôi luôn tuân thủ một quy trình tuyển dụng và đào tạo rất nghiêm ngặt. Chúng tôi luôn cố gắng hết mình để sở hữu được một đội ngũ giáo viên trong và ngoài nước giàu kinh nghiệm, sáng tạo và tâm huyết với nghề.
Định hướng của Tập Đoàn Giáo Dục Việt Mỹ trong những năm tới là tiếp tục mở rộng quy mô hoạt động và hoàn thiện hệ thống trường dạy Anh Ngữ tại các tỉnh thành trên cả nước. Trong những năm tiếp theo, chúng tôi sẽ đầu tư và xây dựng hoàn chỉnh hệ thống đào tạo của mình từ giáo dục mầm non cho đến phổ thông trung học, Cao Đẳng, Đại học, sau Đại học và tham gia vào các lĩnh vực xuất bản, kinh doanh thiết bị dạy học hiện đại, và các lĩnh vực giáo dục khác nhằm hướng đến mục tiêu đưa Việt Mỹ trở thành một Tổ chức Giáo dục hàng đầu tại Việt Nam.