- Develop business and keep retention clients
- Transact and understand the need of customers and search for potential customer.
- Understand features, advantages, disadvantages of the products & services as well as competitors' one.
- Contact with customer and record all customers' information in the report of customer's information.
- Planning for week work, month for approval and comply with the approved plans.
- Inspect the premises thoroughly for signs of pests, identify the pest and find out where they are entering the premises
- Complete the Survey Report and the Price in accordance with the approved price list
- Report your findings to the client / prospect, make your proposals for the treatment, describe the benefits of the written service / contract /quotation.
- Ensure the client's signature on the Service Agreement and finalize the details of work & instructions.
- Coordinate with Operations Dept. to complete the service and meet the customers' requirement.
- Contact clients to ascertain the client's satisfaction with the services
- Keep close relationship for the retention of clients
- Receive and handle complaints from customers regarding to product quality, delivery time...
- Respond to termination notices & follow up the process of contract's liquidation
- Set up and conduct a regular client visitation & Quality audit cycle
- Renegotiate Service agreements, by conducting quality audit / inpection or educating users of the services, and introduction of new services that may be suitable to the client.
- Co-ordinate with FA Dept for debt collection, invoices delivery, payment negotiation in particular for clients within sales zone when required.
- Market research & competition activities
- Conduct thorough market segment research of your sales zone
- Regularly recommend constructive ideas in marketing the services and penetrating the target segment
- Monitor competition activities and strategies regularly
- Other tasks as assigned.
Requirements
- College/University Graduated in any field
- Has 1-2 years of working experience in similar position
- Customer service orientation; good negotiation, persuasion and complaints solving skills
- Good communication in English & Vietnamese
- Have skills to work independently and team work in a multi tasks
- Be proactive, friendly and hard-working person.
- 13th month salary, sales incentives (monthly, quarterly, yearly), rewards on Tet/ Holidays/birthday...
- Healthcare insurance, accident 24/24 insurance, full compulsory insurance
- Global working environment
- Career path development
Công Ty TNHH MTV Lý Gia Viên được thành lập từ năm 2010, kinh doanh về các mặt hàng & dịch vụ thức uống (syrup, sauce...), các loại máy móc trong lĩnh vực pha chế...nhập khẩu từ Mỹ. Với niềm đam mê trong lĩnh vực trà- cà phê, công Ty Lý Gia Viên luôn mong muốn mang đến cho khách hàng những sản phẩm chất lượng tốt, chủng loại đa dạng và giá cả cạnh tranh từ các thương hiệu toàn cầu. Chúng tôi luôn nghĩ rằng mối quan hệ bền vững giữa khách hàng và nhà cung cấp chỉ được duy trì khi chúng tôi làm tốt công việc của mình để hỗ trợ khách hàng của mình thành công. Với đội ngũ nhân viên trẻ và đam mê công việc mình đang làm, chúng tôi luôn mong được chào đón những bạn yêu thích lĩnh vực thức uống từ trà và cà phê và gắn bó lâu dài với lĩnh vực này.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ bảo hiểm
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 25/03/2010
Mission
Luôn phấn đấu hết mình để làm hài lòng mọi người tiêu dùng