Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
- Finalize the actual quantity of the material to be ordered
- Enter and issue Purchase Orders
- Review Purchase Orders for adequacy of specified requirement
- Confirm material orders to vendors/suppliers
- Check delivery confirmation of all material orders that are released
- Inform to Account Payable Section and liaise with vendors for rejected parts, shortage parts and replacement dates.
- Ensure Vendors receive the latest revision drawing and specification
- Follow up on all deliveries and expedite goods to meet production requirements
- Source for better, cheaper and more reliable parts for the existing running products
- Purchase material include packing material
- Evaluate supplier performance with QA
- Evaluate potential suppliers
- Negotiate the best delivery term, price, lead time, MOQ, payment term
- Re-Schedule if required
- Report quality problem to supplier
- Communicate with supplier if they are in default
- Any other duties as and when required by MD
Yêu Cầu Công Việc
Requirements
- University graduated
- 3+ years purchasing experience
- Proven experience in a similar role, preferably within the electronics manufacturing or PCBA industry.
- Familiarity with component sourcing and procurement processes.
- Excellent attention to detail. Able to work well under pressure; strong sense of urgency.
- Readily able to learn and adapt to new computer applications, system upgrades and other technology as necessary.
- Must be open to feedback and can be flexible and adaptable
- Advanced knowhow of Supply Chain Management
- Exceptional communication skills both verbal and written
Skills
- Excellent negotiation abilities with strong math skills.
- Able to develop and maintain effective, positive internal/external working relationships with a diverse group of individuals, excellent relationship management skills.
- Excellent English skills written and verbal
- Advanced skills in ERP systems (SAP is an advantage)
- Intermediate skills in MS Office suite, to include Excel, Word and Outlook.
- Negotiation skills, Detail-Oriented Skills
- Proficiency in Microsoft Office
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty TNHH MTV Lý Gia Viên được thành lập từ năm 2010, kinh doanh về các mặt hàng & dịch vụ thức uống (syrup, sauce...), các loại máy móc trong lĩnh vực pha chế...nhập khẩu từ Mỹ. Với niềm đam mê trong lĩnh vực trà- cà phê, công Ty Lý Gia Viên luôn mong muốn mang đến cho khách hàng những sản phẩm chất lượng tốt, chủng loại đa dạng và giá cả cạnh tranh từ các thương hiệu toàn cầu. Chúng tôi luôn nghĩ rằng mối quan hệ bền vững giữa khách hàng và nhà cung cấp chỉ được duy trì khi chúng tôi làm tốt công việc của mình để hỗ trợ khách hàng của mình thành công. Với đội ngũ nhân viên trẻ và đam mê công việc mình đang làm, chúng tôi luôn mong được chào đón những bạn yêu thích lĩnh vực thức uống từ trà và cà phê và gắn bó lâu dài với lĩnh vực này.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ bảo hiểm
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 25/03/2010
Mission
Luôn phấn đấu hết mình để làm hài lòng mọi người tiêu dùng