Mô tả công việc
• Receive inquiry and clarify customer's request. Discuss with customer on development technique & follow customer's feedback
• Provide advice to customers about product structure, features, materials
• Send information & follow fabric sourcing, materials & send information for quotation
• Work with supplier on requirements
• Coordinate with Technical team, Sourcing, spplier to get information about fabric price, norm, CM price and make a costing table to submit CS team review and finalize price
• Follow the development of raw materials & approve the quality of developing materials. In case of difficulty finding the right material, consult the technical leader's advise
• Responsible for synchronizing materials to sew samples. Follow up the sample development process & Customer feedback
• Coordinate with CS to finalize & approve samples for production
• Make an order checklist and send it to Account customer service for approval
• Sample development follow-up, set delivery schedule, prepare sample sewing materials
Yêu cầu công việc
• Graduated from College/College in Garment Field
• 2-3 years experience in garment manufacturing
• English (reading)
• Able to work under pressure
• Computer skills: Microsoft Word, Excel, Power-point
Quyền lợi được hưởng
• Attractive and competitive salary compared to the market
• Participating in social insurance, health insurance and unemployment insurance
• Join the Company's annual travel, other health insurance at the Company
• A sociable and professional working environment
kỹ thuật tự động an dương là công ty Cổ phần đang hoạt động lĩnh vực IT Phần mềm tại TPHCM. Hiện tại chúng tôi đang cần tuyển vị trị trí "[Sale] Technical Developer (Merchandiser Developer)", "Nhân Viên IT - Lập Trình Odoo". với các kỹ năng như Python, LAN, WAN .Bạn sẽ được hưởng các chế độ phúc lợi như Cơ Hội Phát Triển, Bảo Hiểm Y Tế khi làm việc tại kỹ thuật tự động an dương.
Yêu cầu công việc
Quan hệ khách hàng
Kỹ Năng Bán Hàng
Quyền lợi được hưởng
Chăm Sóc Sức Khỏe
Cơ Hội Phát Triển
Công Ty TNHH MTV Lý Gia Viên được thành lập từ năm 2010, kinh doanh về các mặt hàng & dịch vụ thức uống (syrup, sauce...), các loại máy móc trong lĩnh vực pha chế...nhập khẩu từ Mỹ. Với niềm đam mê trong lĩnh vực trà- cà phê, công Ty Lý Gia Viên luôn mong muốn mang đến cho khách hàng những sản phẩm chất lượng tốt, chủng loại đa dạng và giá cả cạnh tranh từ các thương hiệu toàn cầu. Chúng tôi luôn nghĩ rằng mối quan hệ bền vững giữa khách hàng và nhà cung cấp chỉ được duy trì khi chúng tôi làm tốt công việc của mình để hỗ trợ khách hàng của mình thành công. Với đội ngũ nhân viên trẻ và đam mê công việc mình đang làm, chúng tôi luôn mong được chào đón những bạn yêu thích lĩnh vực thức uống từ trà và cà phê và gắn bó lâu dài với lĩnh vực này.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ bảo hiểm
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 25/03/2010
Mission
Luôn phấn đấu hết mình để làm hài lòng mọi người tiêu dùng