Việc làm Olam Việt Nam

Tìm thấy 29 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Olam Việt Nam
IT Project Manager
Olam Việt Nam
3.8
12 đánh giá 243 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: 45 - 50 triệu
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 12/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 8 - 15 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Job overview:

The IT Project Manager is responsible for managing the entire project lifecycle for the Build System Program (Retail, F&B, Loyalty, ERP, DMS, HRM). This position will report to the Board of Directors, requires practical project management experience with a portfolio of systems integration projects, responsible for planning, organizing, and managing schedules, scope, and resources. (internal, external and supplier) and costs, cooperate with other stakeholders within the Company to develop and integrate business solutions, as well as upgrade and maintain.

Main duty:

  1. Responsible for overall management of the System including planning and project management, implementation (Retail, F&B, Loyalty, ERP, DMS, HRM) and future arising needs (according to business needs).
  2. Work closely with internal stakeholders and suppliers. Proactively manage relationships with business stakeholders, including status meetings, claim gathering, and status reporting and analyzed the market trends on software
  3. Analyze detailed requirements for each module to be established, discuss with the project implementation unit to put the data into the system in the most optimal way.
  4. Monitor project operation, run tests, assess suitability in each phase.
  5. Take responsibility for the progress and quality of the assigned projects.
  6. Training, guiding and supporting relevant departments to use and operate the features on the system.
  7. Experience the system performance and evaluate the suitability of the feature for each individual component.
  8. Directly discuss with the project implementing unit about additional needs or problems when using the system.
  9. Develop documentation for using features on the system.
  10. Be responsible for the acceptance of features with the project implementing unit.
  11. Advise and plan to prevent incidents for the company's information technology system.
  12. Manage the enterprise's information technology system, promptly fix existing technical problems and errors and develop appropriate preventive measures.
  13. Participate in infrastructure support and support end-user
  14. Build IT team and consult IT strategy for BOD
  15. Evaluate department performance and prepare reports.
  16. Other work as assigned by BOD.

Yêu Cầu Công Việc

Qualification and requirements:

1. Knowledge: Bachelor or IT Engineering or related courses Business Process – Project Management – Technology.

2. Experience: Have 8+ years of experience in a project management leadership role in all phases of the project lifecycle. At least 5 years of experience in IT system management or more.

3. Competencies required for the job necessary knowledge required for job:

  - Good organizational skills; have good writing, coordination and presentation skills; and the ability to multitask in a dynamic environment.

  - Demonstrate leadership and internal consulting capabilities, Ability to work effectively in cross-departmental teams.

  -  English skill: Good_English

4. Other requirements: Be able to work under high pressure, be honest.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Phụ cấp khác: Travel & Parking
  • Thời gian thử việc: 2 months
  • Độ tuổi: 25 - 30
  • Thời gian làm việc: Monday - Friday
  • Đồng nghiệp: Friendly and cooperative
  • Phúc lợi:

    - Full benefit
    - 13th months salary
    - Bonus according to work performance

  • Ngày nghỉ: Saturday, Sunday & Holiday
  • Lương: 45 Tr - 50 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
5.000 - 10.000 nhân viên
Địa điểm:
Unit 1, Lầu 10, Tòa Nhà A&B, 76 Lê Lai

Công ty TNHH Olam Việt Nam bắt đầu hoạt động tại Việt Nam vào năm 2000, thành lập nhà máy cà phê đầu tiên tại tỉnh Daknong. Kể từ đó, chúng tôi đã thiết lập sự hiện diện rộng rãi trên khắp các khu vực khác nhau của Việt Nam, bao gồm trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh và các văn phòng khu vực tại các tỉnh Long An, Đồng Nai, Daklak, Lâm Đồng, Gia Lai và Bình Định, đồng thời mở rộng hoạt động tại các tỉnh các nước Đông Nam Á khác. Ngày nay, Olam là nhà xuất khẩu hạt điều, hạt tiêu và cà phê hòa tan lớn nhất tại Việt Nam, đầu tư 100 triệu đô la Mỹ vào một cơ sở sản xuất cà phê hòa tan hiện đại và điều hành bảy nhà máy lớn với 5.000 nhân viên trên khắp miền Trung và Nam Việt Nam. Chúng tôi cũng là nước xuất khẩu cà phê nhân lớn thứ ba và là người mua nhiều gạo của Việt Nam. Olam hiện cung cấp bông, sản phẩm gỗ, sản phẩm sữa và lúa mì vào Việt Nam

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia đầy đủ các chế độ theo quy định của nhà nước BHXH, BHYT, BHTN.
  • Bảo hiểm thân thể và người thân trong gia đình

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng tháng 
  • Teambuilding
  • Thể thao

Lịch sử thành lập

  • Olam bắt đầu hoạt động tại Việt Nam vào năm 2000

Mission

Mang sứ mệnh "Growing Responsibility" - phát triển có trách nhiệm, tập trung vào việc tăng trưởng bền vững trong các ngành nông nghiệp, thực phẩm và tài nguyên thiên nhiên. Công ty cam kết cung cấp các sản phẩm và dịch vụ chất lượng cao, bảo vệ và chăm sóc môi trường, cũng như đóng góp vào sự phát triển xã hội.

Những nghề phổ biến tại Olam Việt Nam

Bạn làm việc tại Olam Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Olam Việt Nam

Olam Việt Nam

Click để đánh giá