Việc làm Olam Việt Nam

Tìm thấy 29 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Olam Việt Nam
HR Generalist
Olam Việt Nam
3.8
12 đánh giá 243 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: 20 - 30 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 12/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 12/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Your responsibilities will include, but are not limited to:
A. Compliance and Reports
Ensure all procedures, paperwork, and reports are up-to-date, implemented on time, and compliant with governmental laws.
Prepare and follow up on employment contracts, probation results, contract modifications, and terminations.
Maintain employee records and personal files, including the upkeep of HR databases.
Update company policies and HR procedures on the intranet.
Prepare regular and ad-hoc reports for the Board of Management.
B. Payroll and Cost
Handle payroll, SI-HI-UI, PIT, dependents, overtime, and leave.
Calculate monthly project costs (loaded cost, actual resource cost, etc.).
Prepare annual budget planning.
C. Employee Engagement and Activities
Participate in global and local HR projects and initiatives aimed at improving HR processes and enhancing the employee experience.
Serve as a point of contact for employee inquiries and concerns, providing guidance and support.
Propose ideas and collaborate in organizing internal staff activities/events to promote a positive working environment and strong teamwork.
D. Recruitment
Support Headquarter recruitment in posting jobs, managing the candidate database, conducting shortlisting/screening, and arranging interviews.
Conduct culture fit interviews and reference check sessions for local recruitment.
E. Administration & Miscellaneous tasks
Support administrative tasks by reviewing and advising on quotations and contracts.
Assist the HRA Manager in overseeing all administrative tasks to ensure smooth office operations.
Perform various ad hoc tasks as assigned by the HRA Manager.Here at STYL Solutions, we encourage our employees to take initiative, propose ideas, and provide them with the opportunity to dive into multiple projects. We are looking for candidates who possess the following:
Must have:
Possesses a degree from a university;
Typically 3 - 5 years of experience in C&B/general HR-related role;
Deep understanding of Labor law, employment - related laws, and HR best practices;
Proficiency in HR metrics and reporting;
Proficient in reading and writing English, with intermediate verbal skills;
Detail-oriented with high integrity, and accountability.
Skilled in multitasking with excellent time management abilities to meet deadlines.
Demonstrated ability to work independently and teamwork, self-motivated, proactive in learning new skills, and efficient in handling assigned tasks.
Nice to have:
Experience in the IT sector is a plus;
Knowledge/ experience in ISO standards is a plus;
Available to start working immediately is a plus;STYL Solutions will give you the favorable conditions you need to tackle difficult problems and learn cutting-edge technologies:
An international working environment with friendly and passionate colleagues
Onsite opportunity to Japan, and Singapore for training and supporting customer
Meaningful work with experienced & strong technical veterans
Flat structure, simple processes & transparency
In addition to providing you with professional growth, STYL Solutions is also committed to taking care of our employees, personally. As a full-time employee, you are automatically enrolled in our benefits program, which includes:
Attractive compensation, regular assessments, and salary reviews;
Petrol allowance;
19 paid days off per year;
100% salary & full social insurance during the probation period;
Premium health care insurance (PTI);
Free lunch, dinner, coffee, and tea;
Special celebration on 8/3, 1/6, Xmas, Tet holiday...;
Outing/team-building activities (trip, sport, dinner...).
Salary range: VND 20,000,000 - VND 30,000,000 gross per month
Employment Type: Full-time
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
5.000 - 10.000 nhân viên
Địa điểm:
Unit 1, Lầu 10, Tòa Nhà A&B, 76 Lê Lai

Công ty TNHH Olam Việt Nam bắt đầu hoạt động tại Việt Nam vào năm 2000, thành lập nhà máy cà phê đầu tiên tại tỉnh Daknong. Kể từ đó, chúng tôi đã thiết lập sự hiện diện rộng rãi trên khắp các khu vực khác nhau của Việt Nam, bao gồm trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh và các văn phòng khu vực tại các tỉnh Long An, Đồng Nai, Daklak, Lâm Đồng, Gia Lai và Bình Định, đồng thời mở rộng hoạt động tại các tỉnh các nước Đông Nam Á khác. Ngày nay, Olam là nhà xuất khẩu hạt điều, hạt tiêu và cà phê hòa tan lớn nhất tại Việt Nam, đầu tư 100 triệu đô la Mỹ vào một cơ sở sản xuất cà phê hòa tan hiện đại và điều hành bảy nhà máy lớn với 5.000 nhân viên trên khắp miền Trung và Nam Việt Nam. Chúng tôi cũng là nước xuất khẩu cà phê nhân lớn thứ ba và là người mua nhiều gạo của Việt Nam. Olam hiện cung cấp bông, sản phẩm gỗ, sản phẩm sữa và lúa mì vào Việt Nam

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia đầy đủ các chế độ theo quy định của nhà nước BHXH, BHYT, BHTN.
  • Bảo hiểm thân thể và người thân trong gia đình

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng tháng 
  • Teambuilding
  • Thể thao

Lịch sử thành lập

  • Olam bắt đầu hoạt động tại Việt Nam vào năm 2000

Mission

Mang sứ mệnh "Growing Responsibility" - phát triển có trách nhiệm, tập trung vào việc tăng trưởng bền vững trong các ngành nông nghiệp, thực phẩm và tài nguyên thiên nhiên. Công ty cam kết cung cấp các sản phẩm và dịch vụ chất lượng cao, bảo vệ và chăm sóc môi trường, cũng như đóng góp vào sự phát triển xã hội.

Những nghề phổ biến tại Olam Việt Nam

Bạn làm việc tại Olam Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Olam Việt Nam

Olam Việt Nam

Click để đánh giá