Mô tả công việc
• To develop and maintain relationship with key and potential accounts
• Assist in drawing up the marketing plan annually with the Director of Sales and Marketing (including section on Corporate Accounts).
• Keeps a record on former, existing, potential clients and a profile of each of them.
• Organizes regular visits in accordance to a predetermined plan.
• Keep well informed about the operations, especially in key departments (Front Office, Housekeeping, F&B and Banquet)
• Closely observes matters pertaining to competition (sites, prices, services offered on a regular basis - quarterly or more often if need be).
• Promotes the hotel as often as possible through entertaining, conducting, site inspections and presentations of the hotel.
• Determines and recommends prospective customers by analyzing historical and other statistical information, participation in conducting customer interviews, and preparing customer call analysis reports.
• Provides before and after-sales service and in particular to ensure all guests complaints are taken seriously and discussed with the respective departments if necessary
• At all times to promote a positive image of the hotel in all forms of contact.
• To develop & foster close and positive rapport with the public, guests and clients
Quyền lợi được hưởng
- Salary: negotiable based on experiences.
- Revenue bonus, holidays, 13th month salary based on Company regulations and revenue.
- Participate in Company activities: professional development and training, team building activities, field trip...
- Work in a dynamic, professional environment.
Yêu cầu công việc
• Bachelor‘s degree in Business Administration, or related field (Master‘s degree preferred).
• 5 years of progressive experience in sales positions, with a minimum of 2 years in a leadership role (marketing background is prioritize)
• Strong communication skills and negotiation skills to pursue relationships effectively.
• Proficiency in procurement software and Microsoft Office Suite, with advanced Excel skills.
• Excellent analytical, communication, and organizational abilities.
• Experience within the hospitality industry or similar environments is a plus.
Yêu cầu hồ sơ
- All copies/scaned certifications
- Reference list
- Letter of recommendation (if any)
Công ty TNHH Omron Healthcare Manufacturing Việt Nam thành lập từ năm 2007 với 100% vốn đầu tư từ Nhật Bản. Công ty chuyên sản xuất thiết bị y tế như máy đo huyết áp, máy xông mũi, máy massage xung điện & nhiệt kế.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty thành lập năm 2007
- Năm 2009, Omron được tập đoàn nghiên cứu thị trường Fuji Keizai Nhật bản công nhận là thương hiệu MÁY ĐO HUYẾT ÁP SỐ 1 thế giới với doanh số trên 100 triệu máy được bán ra. Và đến tháng 11/2016 OMRON đã đạt được doanh số trên 200 triệu máy đo huyết áp trên toàn cầu.
Mission
-
Sứ mệnh của Omron Healthcare là đẩy mạnh việc ngăn ngừa các căn bệnh do lối sống và giúp tạo nên một xã hội mà con người được sống khỏe mạnh và thoải mái. Vì thế, Omron Healthcare quan tâm đặc biệt đến việc xây dựng một xã hội bền vững và luôn nâng cao ý thức bảo vệ môi trường bằng việc phát triển các sản phẩm thân thiện với môi trường. Tất cả các nguyên liệu, sản phẩm của Omron đều không có các hóa chất theo quy định “Hạn chế sử dụng chất độc hại RoHs của Liên minh Châu Âu”.