Mô tả công việc
The day-to-day responsibilities
In general, Marketing Assistant is responsible supporting Brand Team for planning, organizing, managing and coordinating various types of events both external and internal from end to end.
Overall operation of event from taking brief to agency bidding, implementation and evaluation: Liaise with relevant sales, marketing, medical, and other cross functions to ensure understanding of, and the smooth delivery of, the requirements for each assigned event.
Ensure procedural as well as company regulation regarding to event
Lead agency to ensure the quality of job to be delivered to meet the expectation: to source, appoint, liaise and manage venues, event contractors and suppliers
Collaborate with Marketing to implement cross TA events (CV-CNS & WH)
Responsibility on payment process and magage cost to ensure running on progress
Support Brand team on developing promotional materials as Brand request
Yêu cầu công việc
Job qualification & requirements
Bachelor's degree
Minimum 1 years in a management role in bio/pharmaceuticals, biotechnology or life sciences industry is desired
Control agency
vendor: Ability to develop relationships at senior levels and support the management of and interaction with agencies
Communication: High level of interpersonal and communication skills, with attendees, speaker, KOL, suppliers and internal team
Marketing: Fundamental marketing knowledge
Planning, time management and organization skills
Negotiation skills: getting the best deal(s)
Good manner in English
Have a good level of skills and expertise in using MS
Quyền lợi được hưởng
- Allowance
- Health care Insurance
- 21 days annual leave
- Bonuses on special occasions
Công ty TNHH Omron Healthcare Manufacturing Việt Nam thành lập từ năm 2007 với 100% vốn đầu tư từ Nhật Bản. Công ty chuyên sản xuất thiết bị y tế như máy đo huyết áp, máy xông mũi, máy massage xung điện & nhiệt kế.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty thành lập năm 2007
- Năm 2009, Omron được tập đoàn nghiên cứu thị trường Fuji Keizai Nhật bản công nhận là thương hiệu MÁY ĐO HUYẾT ÁP SỐ 1 thế giới với doanh số trên 100 triệu máy được bán ra. Và đến tháng 11/2016 OMRON đã đạt được doanh số trên 200 triệu máy đo huyết áp trên toàn cầu.
Mission
-
Sứ mệnh của Omron Healthcare là đẩy mạnh việc ngăn ngừa các căn bệnh do lối sống và giúp tạo nên một xã hội mà con người được sống khỏe mạnh và thoải mái. Vì thế, Omron Healthcare quan tâm đặc biệt đến việc xây dựng một xã hội bền vững và luôn nâng cao ý thức bảo vệ môi trường bằng việc phát triển các sản phẩm thân thiện với môi trường. Tất cả các nguyên liệu, sản phẩm của Omron đều không có các hóa chất theo quy định “Hạn chế sử dụng chất độc hại RoHs của Liên minh Châu Âu”.