Tìm thấy 187 việc làm đang tuyển dụng
Customer Service Support (Intern)
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
25/10/2024
Hạn nộp hồ sơ:
24/11/2024
Hình thức:
INTERN
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
About the job:
With a customer experience-first mindset, the Customer Service Support team will provide product and service information to resolve any issues that may arise for our customers. Your role is to ensure that customers enjoy a delightful online shopping experience across all brand touchpoints. As a Customer Service Support representative, you must be an excellent communicator, offering helpful information and assistance to customers. This role offers a hybrid work arrangement.
Job Responsibilities:
- Manage customer interactions through chat across assigned brands on various platforms (Shopee, Lazada, TikTok), handling inquiries and resolving complaints.
- Collaborate closely with E-Commerce Associates to develop in-depth product knowledge for accurate responses.
- Regularly check order information in the system to know delivery status.
- Responds promptly to customer inquiries, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution.
- Manage all consumer communication across ecommerce platform and social media.
- Communicates and coordinates with internal team as necessary.
- Ensure customer satisfaction and provide professional customer support.
Requirements:
- Open to final-year students who are available for night shifts (6:30 pm – 10:30 pm) and 1 of 2 weekends (Sat or Sun).
- Exceptional verbal and written communication skills.
- Attention to detail, adaptability and strong problem-solving skills.
- Understanding of consumer behavior and interest in working in an e-commerce environment.
- Customer-centric with a service-oriented mindset.
Khu vực
OS POWER Việt Nam
Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Phòng 12-P, tầng 12, Toà nhà Center Building, số 01 đường Nguyễn Huy Tưởng, Phường Thanh Xuân Trung
Chúng tôi thành lập công ty TNHH OS Việt Nam vào tháng 12 năm 2011 tại Hà Nội. Chúng tôi triển khai các dịch vụ thuê ngoài trong lĩnh vực sản xuất trên toàn quốc và hiện tại OS Việt Nam đã và đang hỗ trợ rất nhiều khách hàng, đặc biệt là các công ty Nhật Bản. Dựa vào kinh nghiệm và kiến thức tích lũy từ Nhật Bản, chúng tôi tập trung đào tạo nguồn nhân lực nhằm cải thiện và nâng cao trình độ nghiệp vụ tại địa phương. Ngoài ra, để nâng cao chất lượng cuộc sống cho người lao động tại đây, chúng tôi thực hiện các chính sách đãi ngộ tốt nhất cho người lao động trong ngành này. Thông qua dịch vụ của mình, chúng tôi mong muốn được đóng góp vào sự phát triển của Quý khách hàng cũng như sự phát triển của nền kinh tế Việt Nam
Review OS POWER Việt Nam
4.0
5 review
04/08/2017
★
★
★
★
★
Nhân viên IT..
tại Hồ Chí Minh
Môi trường làm việc thoải mái(IT)
13/11/2020
★
★
★
★
★
Nhân viên IT..
tại Hồ Chí Minh
Môi trường làm việc tuyệt vời(IT)
13/03/2021
★
★
★
★
★
Nhân viên IT..
tại Hồ Chí Minh
Môi trường thân thiện, thoải mái, nhiều phúc lợi cho nhân viên(IT)
Những nghề phổ biến tại OS POWER Việt Nam
Bạn làm việc tại OS POWER Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
OS POWER Việt Nam
Click để đánh giá