Việc làm ĐIỆN TỬ BÌNH ANH

Cập nhật 21/11/2024 10:23
Tìm thấy 22 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH PHÁT TRIỂN CÔNG NGHỆ ĐIỆN TỬ BÌNH ANH
Sales Admin (Thư Ký Bộ Phận Sales)
ĐIỆN TỬ BÌNH ANH 4.0★
2 đánh giá 138 việc làm 7 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 25/11/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 33 Lê Đại Hành, Cửa Đại, Hội An, Quảng Nam

Mô tả công việc

  • Set-up and coordinate meeting schedules.
  • Takes down minutes of the meetings (sales meetings, daily briefing) and other meetings as maybe required by the Head of Sales.
  • Responsible in answering telephone calls and taking reservation inquiries either from travel agents, corporate accounts or social events.
  • Performs general clerical duties to include but not limited to photocopying, faxing, emailing and filing.
  • Routing of the banquet event order, action memo and or amendment forms to all concerned departments and other sales memo.
  • Responsible in contacting the supplies of the banquet functions and placing order for the amenities indicated in the packages.
  • In case the sales manager/account managers/sales executives are out on sales calls, the sales secretary/coordinator is advised to prepare a proposal for urgent inquiries only.
  • Handles all incoming calls and guest’s inquiries in the absence of the sales team and channels to the concerned department if the inquiry requires immediate action.
  • Carries out office mailing and filing in a timely fashion.
  • Prepares Purchase Requests/requisitions for stationeries and office supplies.
  • Prepares Sales Kits.
  • Maintains an organized, systematic and updated filing system (hard copies and hard disk back up), in order to ensure easy accessibility to required data and avail loss of data from the hardware.
  • Assists in the ocular inspection of walk-in guests or scheduled clients ocular visit
  • Coordinates employees travel (air/land/lodging, etc) to and from marketing related conventions/exhibitions and sales blitzes.
  • Coordinates with Marcom to facilitate marketing functions (brochures, trade shows)
  • Reminds DOSM and Sales Teams members of important appointments, sales trainings, meetings
  • Maintains adequate stock of office supplies and initiates requisition
  • Dispatches letters, documents and parcels to be sent by mail or courier.
  • Maintains and replenishes brochures, fact sheets, F&B Flyer
  • Ensure that the S&M month end report is accomplished and submitted on time
  • Makes a thorough check on the premises and operating equipment to determine cleanliness and orderlines
  • Performs common and related duties and special projects as may be assigned.

Yêu cầu công việc

Experience

· Minimum of one year in similar capacity

· Familiar with sales and marketing activities as well as hotel operations in general

Skills and Knowledge

· Strong user knowledge of Microsoft Outlook, Microsoft Office

  • Proficient in English language both written and verbal
  • Computer skills

· Good teamworking skills and able to work effectively and contribute in a team

· Good presentation and influencing skills

· Good interpersonal skills with ability to communicate with guests and fellow employees from all levels

· Flexible and able to embrace and respond to change effectively

· Self-motivated and energetic

· Ability to work independently and has good initiative under dynamic environment

Education or Qualification:

  • Completion of a degree in Hotel/ Business, Marketing, Economics and Management Course or equivalent

Quyền lợi được hưởng

Dicussing during the interview

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH PHÁT TRIỂN CÔNG NGHỆ ĐIỆN TỬ BÌNH ANH
ĐIỆN TỬ BÌNH ANH Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà Bưu điện, Lô 14 Nguyễn Cảnh Dị, P. Đại Kim, Q. Hoàng Mai, Hà Nội.

Bình Anh là Công ty công nghệ dẫn đầu, tự chủ trong việc sản xuất thiết bị công nghệ cho phương tiện giao thông, xử lý dữ liệu lớn, cung cấp dịch vụ quản lý và các ứng dụng thông minh cho chủ phương tiện và cộng đồng người tham gia giao thông.

Hiện tại, sau 15 năm phát triển, Bình Anh có quy mô 600 nhân sự, cung cấp dịch vụ cho hơn 50,000 khách hàng, 200.000 xe ôtô ở đủ các loại hình vận tải và hàng triệu người dùng cuối.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2007

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành

 


Review ĐIỆN TỬ BÌNH ANH

4.0
2 review

17/01/2020
Nhân viên/ Officer tại Hà Nội

Công việc không khó nhưng khối lượng lại nhiều, chấm công quá chính xác. Văn phòng rộng rãi sáng sủa , công việc không quá khó khăn. (rv)

17/01/2022
Nhân viên/ Officer tại Hà Nội

Lương thì không cao lắm, nhưng không bao giờ chậm lương(trừ ngày chuyển tiền vào t7,cn ).(rv)

Những nghề phổ biến tại ĐIỆN TỬ BÌNH ANH

Bạn làm việc tại ĐIỆN TỬ BÌNH ANH? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ĐIỆN TỬ BÌNH ANH

ĐIỆN TỬ BÌNH ANH

Click để đánh giá