Would you like to become part of the world's most international company in the world?
A company that pioneered cross-border express delivery in 1969 and is now active in more than 220 countries and territories worldwide. Do you want to be part of a company that connects people worldwide? And the more people we connect, the better life will be on our planet.
Do you want to make a difference? Then come to our "Insanely Customer Centric" Team and become a Certified International Specialist!
YOUR TASKS
- Provide operational management and support at the service center to ensure efficient and timely pick-up and delivery handling of customer materials and shipments
- Assists with operational procedures, including sorting, loading/unloading activities, shipment processing and documentation, manifesting, bagging, sending shipment status information, and accepting/securing over-the-counter payments
- Dispatches pick-up and delivery information in a timely and efficient manner; arranges daily pick-up schedules
- Process inbound material upon arrival and make sure material is available to the couriers and that material notgoing out for delivery is secured according to the Security policy and procedures
- Process outbound material according to the latest processes and procedures
- Carry out any administrative task that is required for the Service Centre
- Assist in ensuring operational practices and procedures are carried out effectively
- Work with sub-contractors, ensuring all activities are being carried out timely and meet service standards
- 1 - 2 years relevant experience
- Completed high school
- Communication skills (English and local language): spoken and written
- Must be able to lift up to seventy (70) lbs. occasionally
- Must be able to lift forty (40) lbs. frequently
- Must be able to walk, climb stairs, reach overhead, squat, bend, kneel, stoop and crouch repeatedly
- Driving License (current and valid)
- Fork Lift License (preferable)
- Multifarious benefit programs.
- Strong career support & lots of opportunities in an international environment.
- Training: both online and offline with Global DHL Standards.
- Coaching & Feedback culture allows you to advance further in short-term and long-term development goals.
- Working together based on DHL values of “Respect and Results”.
- Diverse engagement activities under “Best Day Everyday” – our Health & Well-being program.
- Employee hobby clubs, sports championships.
We look forward to receiving your application!
Bình Anh là Công ty công nghệ dẫn đầu, tự chủ trong việc sản xuất thiết bị công nghệ cho phương tiện giao thông, xử lý dữ liệu lớn, cung cấp dịch vụ quản lý và các ứng dụng thông minh cho chủ phương tiện và cộng đồng người tham gia giao thông.
Hiện tại, sau 15 năm phát triển, Bình Anh có quy mô 600 nhân sự, cung cấp dịch vụ cho hơn 50,000 khách hàng, 200.000 xe ôtô ở đủ các loại hình vận tải và hàng triệu người dùng cuối.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2007
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành
Review ĐIỆN TỬ BÌNH ANH
Công việc không khó nhưng khối lượng lại nhiều, chấm công quá chính xác. Văn phòng rộng rãi sáng sủa , công việc không quá khó khăn. (rv)
Lương thì không cao lắm, nhưng không bao giờ chậm lương(trừ ngày chuyển tiền vào t7,cn ).(rv)