Mô tả công việc
WHAT’S THE JOB: Responsible for welcoming guests, handling their complaint and queries, ensuring guest satisfaction, making their stay as comfortable and enjoyable as possible. Room checking and implements all the activities of the department in order to achieve guest’ satisfaction.
YOUR DAY-TO-DAY
- Keeps a visible and active presence in the Lobby asking all guests and visitors if they require assistance.
- Maintain friendly rapport, courtesy and politeness with guests in order to ensure their goodwill and repeat business
- Welcomes, greets and escorts all arriving guests when possible to their located rooms wherein a personalized check-in is to be facilitated
- Serve welcome drink for all arrival guests
- Review daily VIP arrivals to check room allocations, amenities and special requests
- Preview VIP’ next day arrivals, ensuring that those with special requests and those accorded special status by hotel are highlight to Management and necessary related functions are actions
- Prepare requisitions for amenities on a timely basis
- Prepare and checking all VIP key card holder, room, registration card, etc
- Ensure IHG Rewards Club members consistently receive all benefits, repeat guests and other VIP’s receive special recognition and personalized service
- Liaise with other departments and necessary outside contracts to ensure excellent service delivery
- Familiar with the hotel’s policies and procedures, product, service, rates, special events, city and local information and promotes whenever possible
- Aware and familiar with measures and procedures to follow during emergency situations
- Be totally familiar with room amenities, layout, rate structure, outlets (e.g. promotions, banquet, function, party etc.)
- Promote resort sales and in-house facilities
- Handles guest’s complaint or requests and liaise with the department concerned to ensure immediate follow up
- Bid farewell to departure guests
- Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.
- Be a friendly face and helping hand to our guests
- Look smart – wear your uniform with pride
- Other ad-hoc duties – unexpected moments when we have to pull together to get a task done
- May assist with other duties as assigned by management
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Service charge
- Social Insurance as law
- Bao Viet Health insurance for personal and family
- 24/7 Accident Insurance
- Rest & Relaxation Allowance
- Relocation assistance
- Repatriation allowance
- Home Leave allowance
- Housing, uniform, meal, and transportation are provided by the resort
Yêu cầu công việc
1. Education: High School or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent
2. Service years in the field: 1 year experience in guest/customer service, or an equivalent combination of education and experience.
3. Knowledge and skills: Strong communication skills when interacting with others; demonstrated ability to effectively interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company./ Proficient in the use of Microsoft Office and Guest Services related System
4. Language: English and Vietnamese
Yêu cầu hồ sơ
- Resume in English with professional photo
- Certificates related to applied position
- Phone: 02973 97 8888 (EXT: 8241) 0919 065 846/ 091 909 6325
Công Ty TNHH Phát Triển Xây Dựng Việt Nam Kiến Hưng được thành lập vào năm 2011, có trụ sở tại Thủ đô Hà Nội, Công ty TNHH Xây dựng và Phát triển Kiến Hưng Việt Nam là một công ty con chuyên ngành như Công ty TNHH Xây dựng và Phát triển Kiến Hưng Việt Nam, tập trung thiết kế kỹ thuật, nghiên cứu và phát triển vật liệu xây dựng, tư vấn kỹ thuật, cho thuê thiết bị, thương mại xuất nhập khẩu, đầu tư và vận hành bất động sản công nghiệp, sở hữu các công ty con chuyên nghiệp như Công ty TNHH Xuất nhập khẩu cho thuê, Công ty TNHH Keystone Capital Việt Nam, Công ty TNHH Công nghệ Năng lượng Xanh, đồng thời có chi nhánh tại Đà Nẵng, Thành phố Hồ Chí Minh, Mexico. Công ty đã có 10 năm giữ chức vụ Ủy viên thường trực Phòng Thương mại Trung Quốc tại Việt Nam và nhiều lần được các bộ, ngành, chính quyền địa phương và Đại sứ quán Trung Quốc vinh danh.
Trong 11 năm qua, Kiến Hưng Việt Nam đã liên tiếp thực hiện dự án nhà máy Thắng Quang Châu, dự án nhà máy Handa Bắc Ninh của Tập đoàn Thần Đạt, dự án nhà máy dệt nhuộm viễn Đông, nhà máy Yagor Nam Định, nhà máy Hải Lợi Đắc Tây Ninh, nhà máy Trường Thanh Việt Nam Bắc Giang, nhà máy Công nghệ Giai Thế Đạt Hà Nam, nhà máy Hải Phòng công nghệ Hòa Thạc, nhà máy Hà Nam của Tập đoàn Tư Sáng Sáng, nhà máy Hà Nam khoa học kỹ thuật, nhà máy Trang Thịnh Bình Phước và các dự án của các doanh nghiệp hàng đầu trong các ngành công nghiệp lớn khác. Các dự án này đều có tầm ảnh hưởng lớn tại Việt Nam.
Với tổng giá trị sản lượng 14,<> tỷ USD tại Việt Nam, công ty đã giành được nhiều lời khen ngợi từ khách hàng và cộng đồng, thiết lập tiêu chuẩn của ngành xây dựng Việt Nam.