Mô tả công việc
- To obtain, date-stamp and file copies of all documents which support authorized purchases (PR’s, PO’s, Delivery Notes, Receiving Reports) for future matching to invoices
- To compare detail of quantities, unit costs, etc., on regular purchase orders to those on authorized purchase requests
- To process daily invoices, that is, to match them to their supporting authorizations and receiving records
- To check accuracy of account allocations and post in the Inventory syste.
- To determine all payments due and to submit the disbursement schedule to Chief Accountant for approval prior to the actual preparation of bank remittance.
- To prepare payments and submit them, with their supports attached, for final approval and signatures.
- To declare monthly VAT (input) invoices.
- To co-operate and assist in reconciling the month-end inventory book balances to actual physical counts.
- To carry out any other reasonable duties and responsibilities as may be assigned.
- To be courteous and professional when in contact with outside companies/ suppliers and to maintain good working relationships with all colleges throughout the hotel.
Quyền lợi được hưởng
KEY BENEFITS:
• Competitive salary• Attractive benefits
• General insurance provided for inpatient medical treatment
• Outpatient medical treatment claims
• Opportunity to attend various professional training courses
• Opportunity for promotion and transfer within the group
• Opportunity to experience at Hotels and Resorts belonged to Banyan Group
Yêu cầu công việc
- Communication English
- Having experience at the same role is an advantage
Yêu cầu hồ sơ
Please send:
HOMEFARM là hệ thống bán lẻ thực phẩm nhập khẩu với các sản phẩm như thịt bò Mỹ - Úc, cá hồi tươi nhập khẩu, thủy hải sản xuất nhập khẩu và luôn đặt chất lượng sản phẩm lên hàng đầu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ BHYT, BHXH, …theo Luật Lao động, lương tháng 13.
- Được hưởng các chính sách phúc lợi theo quy định của công ty.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty.
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 21/04/2017
Mission
SỨ MỆNH:
Homefarm theo đuổi sứ mệnh trở thành hệ thống bán lẻ tiên phong trong việc đưa các thực phẩm chất lượng Quốc tế tới tận tay người tiêu dùng Việt Nam.
Tạo dựng môi trường làm việc nhiều cơ hội phát triển năng lực, đóng góp giá trị và tạo dựng sự nghiệp thành đạt. Mỗi nhân viên đều tự hào khi làm việc tại Homefarm.
TẦM NHÌN:
Trong vòng 5 năm tới Homefarm trở thành Công ty số 1 về cung cấp thực phẩm chất lượng Quốc tế, với 1000 cửa hàng phủ sóng khắp các tỉnh thành của Việt Nam, phục vụ trên 5 triệu khách hàng và trở thành một trong top 100 Công ty có môi trường làm việc tốt nhất.