Mô tả công việc
*All invoices have been appropriately approved in accordance with the hotel's purchasing policies and procedures;
* An approved purchase order is attached where required;
* Supporting documentation confirming the delivery of goods (if applicable) and services from suppliers has been adequately completed; and
* An appropriate general ledger account has been nominated.
- Liaise with external suppliers and internal claimants to achieve compliance with systems, procedures and processes.
- Follow-up and clear on a timely basis, outstanding supplier invoices awaiting authorization.
- Process cheque runs / EFT batches on a timely basis to ensure creditors are paid in accordance with credit terms and to take advantage of available discounts in line with Starwood policies and procedures.
- Maintain manual cheque or e-banking batch log at all times and present to Financial Controller for signature with each cheque run.
- Ensure all supplier invoices are stamped "paid" after payment has been processed.
- Assist Accountant with performing month end accruals for any unprocessed invoices at month end.
- Reconcile supplier statements monthly with hotel records and follow up on any discrepancies.
- Maintain an effective filing system for paid and unpaid supplier invoices.
Yêu cầu công việc
- Strong Microsoft Excel skills
- At least 2 years of experience working in the same position.
- Good command of English (Spoken and written).
Quyền lợi được hưởng
- 24/24 Accident Insurance included during the working time at the hotel;
- Eligible to receive 100% service charge from the second month of working;
- Attractive remuneration package and 13th month salary
- Local and International training course;
- Uniform and duty meal provided by hotel;
- Annual vacation, annual health check and other benefits according to hotel's policies;
- Associate special discount for hotel rooms and F&B services at International Marriott properties
HOMEFARM là hệ thống bán lẻ thực phẩm nhập khẩu với các sản phẩm như thịt bò Mỹ - Úc, cá hồi tươi nhập khẩu, thủy hải sản xuất nhập khẩu và luôn đặt chất lượng sản phẩm lên hàng đầu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ BHYT, BHXH, …theo Luật Lao động, lương tháng 13.
- Được hưởng các chính sách phúc lợi theo quy định của công ty.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty.
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 21/04/2017
Mission
SỨ MỆNH:
Homefarm theo đuổi sứ mệnh trở thành hệ thống bán lẻ tiên phong trong việc đưa các thực phẩm chất lượng Quốc tế tới tận tay người tiêu dùng Việt Nam.
Tạo dựng môi trường làm việc nhiều cơ hội phát triển năng lực, đóng góp giá trị và tạo dựng sự nghiệp thành đạt. Mỗi nhân viên đều tự hào khi làm việc tại Homefarm.
TẦM NHÌN:
Trong vòng 5 năm tới Homefarm trở thành Công ty số 1 về cung cấp thực phẩm chất lượng Quốc tế, với 1000 cửa hàng phủ sóng khắp các tỉnh thành của Việt Nam, phục vụ trên 5 triệu khách hàng và trở thành một trong top 100 Công ty có môi trường làm việc tốt nhất.