Việc làm Công ty TNHH Quốc Tế Homefarm

Cập nhật 14/12/2024 22:57
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Quốc Tế Homefarm
HR &Admin cum Complaince Manager
Công ty TNHH Quốc Tế Homefarm
66 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 20/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Bình Dương

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1. Management

- Overall control HR & Admin operation. , Update legal documents related to labor law.

2. Administration - office

- Organize the implementation of office administrative work, clerical, communication and information confidentiality in the company.

- Managing corporate legal records.

- Support for Board of Directors in handling administrative procedures, local administrative issues (labor registration, temporary residence registration, ...).

3. Human Resources:

- Develop, update information, draft and complete documents, processes, regulations, policies, ... and control the implementation.

- Maintain the implementation of the rules and regulations of the employees in the company, creating a professional and safe working environment.

- Checking monthly payroll, payslip make annual reports

- Handling of industrial relations issues.

- Carry out disciplinary measures for employees disciplinary violations.

- Stand out directly or coordinate with relevant departments to resolve internal conflicts, labor disputes, ...

4. Recruitment / training / policy

- Ensuring human resource needs for all departments in the company.

- Develop, update, review, and follow up company policy, procedure and regulation.

- Ensure that the labor contract and documents related to labor relations are established in accordance with the provisions of law, kept and ready for reference when necessary.

5. Security, labor safety, fire prevention and labor hygiene:

- Monitor and activities on health, safety and environment affairs.

- Work with authorities to solve problems related to labor, occupational safety, labor hygiene, environmental sanitation and fire safety, ...

6. Be in charge of implementation of customer assessments:

- Establish, implement and maintain a system of compliance with standards according to the minimum requirements of social responsibility for suppliers of customers.

- Carry out inspections and preparations for customers to come to assess the factory.

- Contact, reply to customer emails, make reports, fill out forms according to customer requirements.

- Establish and draft procedures and policies according to Vietnamese law, according to factory reality, accordingto customer requirements.

- Be in charge of receiving customers to assess aspects of social responsibility, labor, environmental health and safety.

- Plan training and organize training sessions for employees on customer standards, labor laws, fire prevention, first aid, medical examination and treatment, etc.

7. Detailed jobs will be discussed more in interview.

Yêu Cầu Công Việc

-          Education : Bachelor or higher education with major in Human Resources Management, Law, Business Administration, or related

-          Good English (4 skills) and computer skills

-          Good organizational skills and attention to detail., Strong analytical and problem-solving and leadership skills.

-          Careful, honest, agile, proactive, good negotiator, good communicator, able to work in a team, work independently.

-          5 years of experience in admin & HR and complaince manager, preferably in the backpack, bag or garment industry.

-          Sex : Female / Age : 35 up ( từ 35 tuổi trở lên)

Địa điểm làm việc

Bình Dương
241 Hung Loc Quarter, Hung Dinh Ward, Thuan An Town, Binh Duong Province, Viet nam

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Giới tính: Nữ
  • Độ tuổi: 35 - 45
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Quốc Tế Homefarm
Công ty TNHH Quốc Tế Homefarm Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 282 Phố Hoàng Văn Thái, Phường Khương Trung

HOMEFARM là hệ thống bán lẻ thực phẩm nhập khẩu với các sản phẩm như thịt bò Mỹ - Úc, cá hồi tươi nhập khẩu, thủy hải sản xuất nhập khẩu và luôn đặt chất lượng sản phẩm lên hàng đầu.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ BHYT, BHXH, …theo Luật Lao động, lương tháng 13.
  • Được hưởng các chính sách phúc lợi theo quy định của công ty.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty.

Lịch sử thành lập

  • Ngày hoạt động: 21/04/2017

Mission

SỨ MỆNH:

Homefarm theo đuổi sứ mệnh trở thành hệ thống bán lẻ tiên phong trong việc đưa các thực phẩm chất lượng Quốc tế tới tận tay người tiêu dùng Việt Nam.

Tạo dựng môi trường làm việc nhiều cơ hội phát triển năng lực, đóng góp giá trị và tạo dựng sự nghiệp thành đạt. Mỗi nhân viên đều tự hào khi làm việc tại Homefarm.

TẦM NHÌN:

Trong vòng 5 năm tới Homefarm trở thành Công ty số 1 về cung cấp thực phẩm chất lượng Quốc tế, với 1000 cửa hàng phủ sóng khắp các tỉnh thành của Việt Nam, phục vụ trên 5 triệu khách hàng và trở thành một trong top 100 Công ty có môi trường làm việc tốt nhất.

Những nghề phổ biến tại Công ty TNHH Quốc Tế Homefarm

Bạn làm việc tại Công ty TNHH Quốc Tế Homefarm? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty TNHH Quốc Tế Homefarm

Công ty TNHH Quốc Tế Homefarm

Click để đánh giá