- Data Analysis & Reporting: Develop and manage key performance indicators (KPIs) and dashboards that provide critical insights into supply chain performance, consignment services, and retail operations. This includes building robust reporting frameworks that enhance decision-making processes.
- Business Monitoring: Continuously monitor business metrics, identifying anomalies and trends. Investigate root causes and provide actionable insights to stakeholders through in-depth data analysis.
- Stakeholder Communication: Collaborate with stakeholders across supply chain, retail, and consignment services to understand business needs, gather requirements, and deliver insightful data solutions that align with business objectives.
- Continuous Improvement: Lead initiatives to enhance data management and reporting processes, ensuring data accuracy, consistency, and reliability across all dashboards and reports.
- 2+ years’ experience in a Business Intelligence or Data Analytics role with proven business impact.
- Guru in Excel Pivot Table, SQL is a must.
- Capable of leading conversations in cross-functional teams to identify problems, collect requirements, and propose steps to resolve issues - both on a macro-level and a micro-level
- Quick learner with a can-do attitude.
- Strong ability to create user-friendly dashboards and visualizations for stakeholders.
- Excellent written and verbal communication skills to interact with all levels of business stakeholders.
- Fundamental knowledge of statistical programming language (Python, R) to manipulate and draw insights from large data sets.
- Experience with ETL processes or working alongside data engineers is a plus.
HOMEFARM là hệ thống bán lẻ thực phẩm nhập khẩu với các sản phẩm như thịt bò Mỹ - Úc, cá hồi tươi nhập khẩu, thủy hải sản xuất nhập khẩu và luôn đặt chất lượng sản phẩm lên hàng đầu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ BHYT, BHXH, …theo Luật Lao động, lương tháng 13.
- Được hưởng các chính sách phúc lợi theo quy định của công ty.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty.
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 21/04/2017
Mission
SỨ MỆNH:
Homefarm theo đuổi sứ mệnh trở thành hệ thống bán lẻ tiên phong trong việc đưa các thực phẩm chất lượng Quốc tế tới tận tay người tiêu dùng Việt Nam.
Tạo dựng môi trường làm việc nhiều cơ hội phát triển năng lực, đóng góp giá trị và tạo dựng sự nghiệp thành đạt. Mỗi nhân viên đều tự hào khi làm việc tại Homefarm.
TẦM NHÌN:
Trong vòng 5 năm tới Homefarm trở thành Công ty số 1 về cung cấp thực phẩm chất lượng Quốc tế, với 1000 cửa hàng phủ sóng khắp các tỉnh thành của Việt Nam, phục vụ trên 5 triệu khách hàng và trở thành một trong top 100 Công ty có môi trường làm việc tốt nhất.