Location – Ha Noi
- 2 years of experience in Content Marketing or equivalent position.
- Market research skills and understanding of user psychology.
- Creative thinking, ability to build engaging and impressive content.
- Basic understanding of advertising metrics and data analysis skills.
- Candidates with experience in the game or digital technology application field are preferred.
- Research the market, industry trends, and customer behavior to identify creative ideas and appropriate content strategies.
- Create advertising content for different formats such as videos, images, playable ads, ensuring attractiveness and suitability for each media channel.
- Coordinate with relevant departments to deploy and optimize advertising products.
- Analyze advertising metrics to evaluate content effectiveness and propose solutions for improvement.
- Monitor and update creative trends in the industry to apply to marketing strategies.
- Attractive salary package
- Salary review twice a year
- Tet bonus upto 03 month salary + Project bonus + Performance bonus and other bonus on Public Holiday
- 7,5 working hour per day; 05 days per week
- 12 Annual leave per year
- Periodic Health check; Health insurance package
- 02 company trips per year, team building activities,…
HOMEFARM là hệ thống bán lẻ thực phẩm nhập khẩu với các sản phẩm như thịt bò Mỹ - Úc, cá hồi tươi nhập khẩu, thủy hải sản xuất nhập khẩu và luôn đặt chất lượng sản phẩm lên hàng đầu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ BHYT, BHXH, …theo Luật Lao động, lương tháng 13.
- Được hưởng các chính sách phúc lợi theo quy định của công ty.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty.
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 21/04/2017
Mission
SỨ MỆNH:
Homefarm theo đuổi sứ mệnh trở thành hệ thống bán lẻ tiên phong trong việc đưa các thực phẩm chất lượng Quốc tế tới tận tay người tiêu dùng Việt Nam.
Tạo dựng môi trường làm việc nhiều cơ hội phát triển năng lực, đóng góp giá trị và tạo dựng sự nghiệp thành đạt. Mỗi nhân viên đều tự hào khi làm việc tại Homefarm.
TẦM NHÌN:
Trong vòng 5 năm tới Homefarm trở thành Công ty số 1 về cung cấp thực phẩm chất lượng Quốc tế, với 1000 cửa hàng phủ sóng khắp các tỉnh thành của Việt Nam, phục vụ trên 5 triệu khách hàng và trở thành một trong top 100 Công ty có môi trường làm việc tốt nhất.