About KiotViet:
KiotViet aims to extend the significant power of technology to every business model in Vietnam and Southeast Asia through our simple and effective solutions. We are committed to creating efficient, convenient products for micro, small, and medium-sized businesses. Over the past 13 years, with a current team of over 1500 people at KiotViet, we recognize that our members are the foundation of KiotViet and a launchpad for achieving a better KiotViet in the future. KiotViet is dedicated to creating a work environment that fosters shared success and responsibilities.
Kiotviet is Vietnam’s largest POS provider, with over 200,000 merchants across various industries. We are expanding into other South-east Asian countries with our POS offerings and are expanding our product portfolio with new offerings in the fintech space.
Responsibilities:
- Develop product content on company communication channels such as Website, Facebook, Blog posts on the website, ...
- Create content for sales promotion to increase the number of customers signing up to try products/services.
- Create attention-grabbing content and attract potential customers on Website/Social channels according to brand personality & tone.
- Conceptualize & implement team communication campaigns monthly/quarterly.
- Find out the needs of customers in the ASEAN region. Work directly with relevant departments to capture insight and paint points in the area
- Update outstanding content trends & apply them to your work.
- Synthesize data on communication channels to effectively evaluate the team's effectiveness on each channel.
- On behalf of the department head, work with relevant parties/partners to resolve some assigned tasks.
Requirement:- Graduated from college or university; Graduated with a major in Marketing, Journalism or related majors preferred;
- Priority is given to candidates with experience in the SaaS field
- Use English fluently
- Ability to write articles and create content in both English and Vietnamese
- Minimum 01 year’s experience in content creation
- Experience in brainstorming, developing concepts, and writing scripts for short-form video content
- Ability to adapt writing style to different tones, audiences, and formats
- Be careful and meticulous in work.
- Experience in community management is an advantage.
Compensations and Benefits:- Negotiable salary;
- Working hour: 8:00 - 18:00 (Monday - Friday); 8:00 - 12:00 (Saturday);
- Enjoy benefits and regimes as prescribed by law (Holidays, social insurance, health insurance...);
- Enjoy holidays, New Year, birthdays, benefits for relatives, year-end parties, and other interesting activities during the year;
- Health care: Annual health check;
- Young, creative, dynamic and teamwork-oriented work environment;
- Training and advancement opportunities at work, career development roadmap.
HOMEFARM là hệ thống bán lẻ thực phẩm nhập khẩu với các sản phẩm như thịt bò Mỹ - Úc, cá hồi tươi nhập khẩu, thủy hải sản xuất nhập khẩu và luôn đặt chất lượng sản phẩm lên hàng đầu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ BHYT, BHXH, …theo Luật Lao động, lương tháng 13.
- Được hưởng các chính sách phúc lợi theo quy định của công ty.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty.
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 21/04/2017
Mission
SỨ MỆNH:
Homefarm theo đuổi sứ mệnh trở thành hệ thống bán lẻ tiên phong trong việc đưa các thực phẩm chất lượng Quốc tế tới tận tay người tiêu dùng Việt Nam.
Tạo dựng môi trường làm việc nhiều cơ hội phát triển năng lực, đóng góp giá trị và tạo dựng sự nghiệp thành đạt. Mỗi nhân viên đều tự hào khi làm việc tại Homefarm.
TẦM NHÌN:
Trong vòng 5 năm tới Homefarm trở thành Công ty số 1 về cung cấp thực phẩm chất lượng Quốc tế, với 1000 cửa hàng phủ sóng khắp các tỉnh thành của Việt Nam, phục vụ trên 5 triệu khách hàng và trở thành một trong top 100 Công ty có môi trường làm việc tốt nhất.