About TikTok
TikTok is the leading destination for short-form mobile video. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok's global headquarters are in Los Angeles and Singapore, and its offices include New York, London, Dublin, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seoul, and Tokyo.
Why Join Us
Creation is the core of TikTok's purpose. Our products are built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make our innovations possible. Together, we inspire creativity and enrich life - a mission we aim towards achieving every day. To us, every challenge, no matter how ambiguous, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always. At TikTok, we create together and grow together. That's how we drive impact-for ourselves, our company, and the users we serve. Join us.
Team Introduction
The Global Payment team of Bytedance provides payment solutions - including payment acquisitions, disbursements, transaction monitoring, payment method management, foreign exchange conversion, accounting, reconciliations, and so on to ensure that our users have a smooth and secure payment experience on ByteDance platforms including TikTok.
Responsibilities
This role is responsible for developing and managing strategic partnerships to achieve best-in-class payment solutions. The ideal candidate will have a strong background in the payments industry, excellent relationship management skills, and a proven track record of driving results through strategic collaborations.
- Build and maintain strong relationships with key partners, ensuring continuous alignment and collaboration.
- Identify and evaluate potential strategic partners to enhance global payment capabilities.
- Develop and execute partnership strategies that align with the company’s objectives and growth plans.
- Negotiate and finalize partnership agreements to ensure mutually beneficial outcomes.
- Engage SBV and key authorities with cross-team members when required.
- Monitor and analyze payment performance metrics to ensure optimal outcomes.
- Work closely with internal teams (e.g., Product, Solutions, Compliance) to integrate partner solutions and enhance payment processes.
- Identify opportunities for improving payment systems and processes through strategic partnerships.
- Staying up-to-date with industry trends, market developments, and competitive landscape in the global payments space.
- Conducting market research to identify emerging opportunities and potential threats to the business.
- Provide insights and recommendations to the leadership team based on market analysis and partner feedback.
- Establish clear objectives and key results (OKRs) for strategic partnerships. Track and report on the progress of OKRs, making adjustments as necessary to achieve targets.
Minimum Qualifications
- Bachelor’s degree in Business, Finance, Marketing, or a related field. MBA or advanced degree is a plus.
- Excellent communication and interpersonal skills.
- Fluent business communication in English.
- Ability to analyze data and make data-driven decisions.
- Proven ability to manage multiple partnerships and projects simultaneously.
- Strategic thinker with a results-oriented mindset.
- 5 years of experience in partnership management, business development, or strategic roles within the payments industry.
- Ideally, the candidate to have experience working in non-bank IPS companies.
- Knowledge of global payment systems, regulatory requirements, and industry best practices.
- Strong negotiation and contract management skills.
- Occasional domestic and international travels
Công ty TNHH San Lim Furniture VN với 100% vốn đầu tư Indonesia, chuyên hoạt động trong lĩnh vực sản xuất đồ gỗ nội thất xuất khẩu sang các thị trường Mỹ và Châu Âu. Thành tựu của Nội thất San Lim không bao giờ có thể tách rời khỏi sự cống hiến của chúng tôi để cải tiến liên tục. Chung tay làm việc cùng nhau với sự tôn trọng lẫn nhau, chúng tôi có thể chia sẻ và nhận được những phản hồi mang tính xây dựng từ quý khách hàng để cải thiện tốt hơn. Lấy giá trị cốt lõi là cải tiến liên tục, chúng tôi nhận thấy rằng chúng tôi có thể hiểu rõ hơn nhu cầu và yêu cầu của quý khách hàng. Điều này dẫn chúng tôi đến sự hợp tác chặt chẽ hơn với khách hàng của chúng tôi.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
-
2002: Hoàn thành cơ sở sản xuất đầu tiên
-
2003: Xuất xưởng container đầu tiên
-
2014: Hoàn thành cơ sở sản xuất thứ 2, nâng công suất sản xuất lên khoảng 600 container/tháng
-
2017: Cơ sở sản xuất được trang bị khả năng sản xuất cả lớp hoàn thiện NC, gốc nước và PU
-
2018: Hoàn thành nâng cấp cơ sở sản xuất số 1 được trang bị thêm máy CNC để đạt hiệu quả cao hơn
-
2019: Hoàn thành cơ sở sản xuất thứ 3 để hỗ trợ sản xuất kim loại nội bộ
Mission
Tại Nội thất San Lim, chúng tôi tin tưởng mạnh mẽ rằng sự cải tiến liên tục không có điểm dừng. Tư duy này đã mở đường cho chúng tôi không ngừng tìm kiếm những cách thức sáng tạo để cải thiện chất lượng và giảm bớt sự dư thừa trong dây chuyền sản xuất của mình. Chia sẻ sự cống hiến và giá trị cốt lõi của việc cải tiến liên tục cho các nhà cung cấp, Nội thất San Lim đảm bảo rằng chúng tôi có được nguyên liệu thô chất lượng tốt hơn.