Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
1.Operations duties
a.Merchandise management
-Supervise General Staff to ensure:
•Merchandise is fully replenished, in good conditions & quality.
•All the display merchandise is according to schematic plan or instructions from supervisor/Merchandiser and all the price between display merchandise and price card is tally.
•Price checking on POS/SST and changing price label (if necessary) is completed before store opened.
-Order stock directly with Supplier and receive stock from MMD.
-Manage stock inventory and repeat order when inventory drops to a specific level. Return and exchange damaged goods.
-Support Foodline with monthly Stock Take as directed by supervisor.
-Attend bi-annual Stock Take as scheduled.
b.Non-merchandise management
-Supervise General Staff to ensure:
•Operational equipment, lighting and fixtures (gondola, wagon, shelves, etc.) are in good conditions
•Sales floor is kept clean & tidy.
•Fire safety procedure is carried out properly.
-Order POP, execute POP exhibition, check POP to ensure correct and adequate information
-Execute floor opening and closing
-Check and verify variances in stock & sales figures after Stock Take and make report to Line Manager
c.Customer service
-Provide good customer services to encourage “plus selling”. Be polite and listen alternatively to customer needs.
-Get information and introduce to customers about new arrivals, promotions, policies regarding to payment, returns/exchanges, etc.
-Handle complaints from customers or complaints raised by General Staff and promoters, difficult and complicated sales.
-Follow Company’s Rules on Customer Service (greeting, smiling, bowing and attitude towards customers).
2.Sales and Profits
-Co-ordinate with Suppliers to execute promotion schemes.
-Identify low sales items and not good quality. Estimate consumer demands and advise merchandising dept.
-Keep records of purchase orders, sales. Report periodically about top sales, promotion sales results, market survey/competitor survey.
-Provide every day sales figure of concess counter for promoters
-Support cashier in return/exchange merchandise as required.
3.Manpower management
-Plan and prepare duty roster, shift plan and assign subordinates on duty.
-Ensure sufficient manpower during business in ad-hoc situations.
-Ensure General Staff and Promoters’ attendance and attire.
-Be responsible for General Staff’s performance.
-Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity.
-Regularly train and motivate subordinates in daily works.
-Identify potential staff for succession planning purposes.
-Build and promote teamwork spirit.
Yêu Cầu Công Việc
-Education: Colleage or Technical School graduate
-Good communication, problem solving and leadership skills
-Customer focused
-Self-disciplined with ability to work independently
-Good presentation and sales skill
-Computer literate (Word, Excel & Powerpoint)
-Ability to communicate in English (verbal & written).
-Be able to work at shift & on Public holidays
-Have ability to relocate to other Stores as per Company’s assignment is a plus
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY TNHH SẢN XUẤT THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ NHẬT MINH BAKERY
(NHAT MINH BAKERY SERVICE TRADING PRODUCTION COMPANY LIMITED)
OsiFood là chuỗi cửa hàng thực phẩm tiện lợi trực thuộc CÔNG TY TNHH SẢN XUẤT THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ NHẬT MINH BAKERY.
Tính đến thời điểm này, OsiFood đã ra mắt 16 cửa hàng trên khắp địa bàn thành phố và sẽ không ngừng mở rộng trong thời gian tới.
- LĨNH VỰC HOẠT ĐỘNG:
Các mặt hàng kinh doanh chính của Chuỗi cửa hàng thực phẩm OsiFood là:
- Rau - củ - quả
- Thực phẩm sơ chế
- Trái cây
- Thực phẩm tươi sống và thực phẩm đông lạnh
- Hóa mỹ phẩm
- Thực phẩm công nghệ
- Hàng gia dụng
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHYT, BHXH, 12 ngày phép/năm, nghỉ thai sản, ốm đau...
Các hoạt động ngoại khóa
- Du Lịch
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 26/08/2016
Mission
Tính đến thời điểm này, OsiFood đã ra mắt 16 cửa hàng trên khắp địa bàn thành phố và sẽ không ngừng mở rộng trong thời gian tới.