Các phòng ban đang tuyển dụng tại SPS

Dịch vụ khách hàng
Kỹ thuật
Công nghệ thông tin
Tài chính - Kế toán
Quản lý sản phẩm & dự án
Hành chính
Lao động có tay nghề và sản xuất
Vận tải

Việc làm SPS

Cập nhật 28/01/2025 14:02
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH SPS VIETNAM
Customer Service & Sale Executive
SPS 3.7★
63 đánh giá 51 việc làm 7 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 27/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 8 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Overview:
We are seeking a dynamic and enthusiastic Customer Service & Sales Executive to join our team. You will play a crucial role in providing excellent customer service, effective consulting, and sales through online and telephone channels.
Responsibilities:
Online Consulting:

Promote sales through consulting and recommending suitable products.
Interact with customers through online channels such as live chat, email, and social media.
Provide detailed information about the company&039;s products and services.
Address customer inquiries and resolve issues effectively.

Telesales:

Make outbound calls to reach potential customers.
Successfully close sales transactions.
Handle customer objections and questions.
Introduce the company&039;s products and services in an engaging and persuasive manner.

Customer Service:

Receive and handle customer requests, complaints, and feedback.
Provide support and solutions to customer problems.
Ensure customer satisfaction and maintain positive relationships.

Utilizing AI Skills and Chatbots:

Use AI tools and chatbots to automate tasks and improve work efficiency.
Interact with customers through chatbots and provide basic support.
Analyze data from chatbots to improve customer experience.

Yêu cầu công việc

Requirements:

Proficient in using office computer tools.
Ability to work independently and as part of a team.
Bachelor&039;s or Associate&039;s degree in business, marketing, or customer service- related fields.
Excellent communication and presentation skills.
Be willing to work overtime when necessary to meet customer needs.
Passion for providing high- quality customer service.
Experience in sales or customer service.
Strong problem- solving and quick thinking abilities.

Key Competencies:

Effective consulting and sales skills.
Ability to solve problems and handle situations quickly.
Passion for providing high- quality customer service.
Ability to multitask and manage time effectively.
Excellent communication and persuasion skills.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-27 03:00:03

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Toà nhà Saigon ICT, Công viên phần mềm Quang Trung, Phường Tân Chánh Hiệp, Quận 12, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

CÔNG TY TNHH SPS VIETNAM là công ty chuyển đổi kinh doanh dựa trên công nghệ hàng đầu. Với Giải pháp nơi làm việc doanh nghiệp đổi mới của mình, chúng tôi trao quyền cho các tổ chức áp dụng các khái niệm công việc kết hợp để nâng cao năng suất và tính linh hoạt. Giải pháp Kinh doanh Công nghệ của chúng tôi tập hợp công nghệ tiên tiến, chuyên môn sâu về quy trình theo chiều dọc và lực lượng lao động toàn cầu đa dạng để hỗ trợ khách hàng trong hành trình chuyển đổi kỹ thuật số và giải quyết hiệu quả những thách thức phức tạp nhất của họ.


Review SPS

3.7
63 review

11/02/2025
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Tốt, Quy trình phỏng vấn rõ ràng

09/01/2025
Nhân viên tại Hà Nội

Hay bị chậm lương vài ngày nhưng không có thông báo. Danh tiếng thì sếp nhận thay nhân viên, tai tiếng thì sếp nhường nhân viên nhận

16/06/2024
Nhân viên Content Marketing tại Hồ Chí Minh

Đãi ngộ tốt, lương thưởng rõ ràng, sếp biết lắng nghe OT vẫn nhận được lương rõ ràng (it)

Những nghề phổ biến tại SPS

Bạn làm việc tại SPS? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo SPS

SPS

Click để đánh giá