Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
Guest Experience Officer
Thông tin cơ bản
Mức lương:
5 - 8 triệu
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
15/10/2024
Hạn nộp hồ sơ:
30/11/2024
Hình thức:
Làm theo ca
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thị Xã Uông Bí - Quảng Ninh
Mô tả công việc
- Focuses on guest satisfaction when identifying business improvement opportunities
- Represent the guests’ voice within the hotel; centralize and analyse all available guest feedback concerning hotel products and services (directly from guests and tools: Trustyou, Accor Customer Digital Card, Tripadvisors…)
- Manage responses to all guest feedback, as per Accor Hotel recommendation
- Share guest insights during morning briefing to GM, HOD and employees: negative as well as positive feedbacks (develop recognition of employees)
- Deep Dive on Member’s experience and satisfaction and work closely with the loyalty activist
- Champion the internal communication of Guest Experience related matters to all employees including performance, best practices implemented in other AccorHotels (CXC)
- Embrace and communicate the Brand Assurance Program and all new brand/quality initiatives effectively to all stakeholders
- Review and follow up on action plans proposed by each department post-mystery audit
- In charge of ALLSAFE program, checks and ensures full implementation across all departments.
- Has regular and close interactions with hotel guests to collect feedbacks and ideas
- Work closely with front office team to reinforce guest recognition program and ensure guest references are updated on Accor Customer Digital Card per Accor Guidelines
- Ensure VIP guests’ experience meet expectation from pre-arrival to departure
- Developing new guest experience projects to increase guest satisfaction
- Train, direct and monitor guest relation team performance to ensure all standards and operation procedures are adhered to
Quyền lợi được hưởng
- Attractive local package.
- Working with an experienced team at an iconic property located in one of Vietnam's most livable and famous tourist cities.
- Develop your talent through learning programs by Accor Academy.
- Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s Degree in Hospitality or related areas;
- Strong user knowledge of Microsoft Outlook and Microsoft Office tools;
- Experience in partnering and working closely with different stakeholders at various levels
- Perfectly fluent in English and local language, another language a plus
- Passion for people and for best-in-class service
Yêu cầu hồ sơ
Apply on Hoteljob.vn
Khu vực
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Toà nhà Saigon ICT, Công viên phần mềm Quang Trung, Phường Tân Chánh Hiệp, Quận 12, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
CÔNG TY TNHH SPS VIETNAM là công ty chuyển đổi kinh doanh dựa trên công nghệ hàng đầu. Với Giải pháp nơi làm việc doanh nghiệp đổi mới của mình, chúng tôi trao quyền cho các tổ chức áp dụng các khái niệm công việc kết hợp để nâng cao năng suất và tính linh hoạt. Giải pháp Kinh doanh Công nghệ của chúng tôi tập hợp công nghệ tiên tiến, chuyên môn sâu về quy trình theo chiều dọc và lực lượng lao động toàn cầu đa dạng để hỗ trợ khách hàng trong hành trình chuyển đổi kỹ thuật số và giải quyết hiệu quả những thách thức phức tạp nhất của họ.
Review SPS
3.8
36 review
21/03/2018
★
★
★
★
★
Nhân viên IT..
tại Hồ Chí Minh
Môi trường rất tốt để học hỏi và phát triển bản thân(IT)
21/09/2018
★
★
★
★
★
Nhân viên IT..
tại Hồ Chí Minh
Môi trường làm việc khá tốt(IT)
21/05/2019
★
★
★
★
★
Nhân viên IT..
tại Hồ Chí Minh
Môi trường làm việc(IT)
Những nghề phổ biến tại SPS
Bạn làm việc tại SPS? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
SPS
Click để đánh giá