Inspired by building our future young talents from ground up like seedling nurseries, the program aims to equip top Gen-Z young graduates with the skills and knowledge necessary to kickstart their careers in the company. The new name signals growing into something beautiful and different, all the while being supported by an entire community. With personalized missions, a robust learning program, exciting experiences, and exposure to our leadership teams, becoming a L’Oréal Management Trainee is the right next step to confirm your professional purpose and go beyond.
About
In this 18 months program, you will undertake several missions that will enable you to discover the Beauty business and be exposed to various fields of expertise. Your tailor-made development track is guaranteed to give your career an excellent head start. You will learn about our various posts and business models, build your own network, discover our unique divisions, and gain an overview of L'Oréal, our culture and our working environment. During your L'Oréal SeedZ Journey, you will have:
- An opportunity to become a future leader of BeautyTech within 18 months
- 18 months rotational program in different business sub-functions
- Specific projects assigned for each rotation with performance objectives
- On-the-job and classroom trainings to equip you with technical and professional competencies
- An assigned Buddy and Mentor to provide you the best support and guidance available
- Whole community of SeedZ MT from around the world
- Chance to become a young talent ambassador of the Company
- Marketing
- Commercial (Offline Sales)
- Data Analytics (Supply Chain Department)
- E-Commerce
- A graduating student or a graduate with less than two-year work experience that possess strong foundation of technical & professional competencies
- Exhibits high potential in leadership and management
- Has strong business acumen; excellent in analytics and numbers
- Adventurous, driven with entrepreneurial spirit; a creative problem solver with an open mind
- Strong communication and interpersonal skills
- L'Oréal Brandstormer/L'Oréal Intern is a BIG PLUS
- Tentative start date is on 20 December 2024
Selection Process Timeline
Application Deadline: 20 October 2024
Online Test & Application Screening: 21 October - 01 November 2024
Initial Interview: 7 November 2024
Assessment Center: 13 November 2024
Final Interview: 14-15 November 2024
Onboarding: 20 December 2024
Why join us?
Being the world's #1 BeautyTechcompany, L'Oréal empowers its people who are ready to take bets, think out of the box, defend their convictions, be resilient and leave their own mark. They are offered numerous opportunities and early responsibilities. L'Oréal has ambitious goals and is striving for excellence. This permanent learning experience helps you stretch your potential.
We define success as making a positive, conscious impact. At L’Oréal, you will be encouraged to think and act beyond your job. We push boundaries and move fast globally to stay ahead of the game. Your job will be your own innovation playground. We encourage different points of view. What sets you apart is what makes you great. You will always have the space to question, express, agree and disagree. We unleash everyone's potential. Here, learning opportunities are endless. You will build your own unique path. We believe in the impact of great mentors. You will be inspired by people you won't ever want to forget.
CÔNG TY CỔ PHẦN HESMAN VIỆT NAM là công ty hoạt động trong lĩnh vực buôn bán thiết bị và linh kiện điện tử, viễn thông từ khi thành lập năm 2016. Đội ngũ của chúng tôi bao gồm những nhân viên có kinh nghiệm và trình độ chuyên môn cao, đảm bảo cung cấp cho khách hàng những sản phẩm tốt nhất.
Với mục tiêu là đạt được sự tin tưởng của khách hàng và phát triển khả năng của công ty, CÔNG TY CỔ PHẦN HESMAN VIỆT NAM luôn cố gắng để cung cấp dịch vụ xử lý đơn hàng tốt nhất cho khách hàng. Công ty chú trọng phẩm chất vận hành và đảm bảo sự hài lòng của khách hàng bằng cách cung cấp các sản phẩm chất lượng cao và giá cả hợp lý.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, BHTN, …. theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Party thường niên cuối năm
- Teambuilding, gala dinner
Lịch sử thành lập
-
Thành lập từ năm 2012, ShopDunk là chuỗi siêu thị Apple, chuyên bán iPhone, iPad, MacBook…Ban đầu, thương hiệu ShopDunk thuộc sở hữu của công ty S&D. Với version 1.0, cụm từ “ShopDunk lừa đảo” xuất hiện rất nhiều trên internet.Nhưng từ tháng 7/2016, ShopDunk đã được đổi chủ sở hữu sang công ty TNHH Hesman Việt Nam, trở thành version 2.0. Từ thời điểm đó, ShopDunk đã không còn tình trạng bán hàng chất lượng thấp. Không những thế, chúng tôi còn ngày càng nâng cấp dịch vụ bảo hành để ShopDunk thực sự là điểm đến của iFan.
Mission
- Công ty cũng luôn tập trung vào việc cung cấp các sản phẩm đa dạng, đáp ứng được nhu cầu khách hàng. CÔNG TY CỔ PHẦN HESMAN VIỆT NAM luôn tạo ra các giải pháp khác nhau và đi đầu trong việc phát triển các sản phẩm để đáp ứng nhu cầu của khách hàng.
Review Hesman Việt Nam (shopdunk)
Nghe tin không có thưởng tết không có lương tháng 13 định sau tết kiếm việc khác, xong nhận thông tin bị trừ 15% toàn bộ nhân viên ngay trước Tết thì nộp giấy luôn k cần nghĩ ngợi.(rv)
Tốc độ phát triển nhanh dễ thăng tiến (3 năm có 12 cửa hàng, 1-200 nv). Trả lương chậm 2-3 ngày so với kế hoạch. Mỗi năm trả chậm 6 lần - cần sửa gấp(rv)