Mô tả công việc
-
Perform import sourcing / order taking process (sales to cash process) and able to deliver products to customers effectively.
-
Follow up payment, arrange shipment and well coordinate with related cross functional team.
-
Ensure customer satisfaction and provide professional customer support by handle day to day operations efficiently.
-
Provide immediate response to customers’ problems, and able to take action or follow up with appropriate solutions.
-
Be a front line or contact person with customers and coordinate with cross functional team (in VN or TH) to arrange shipment and deliver cargo as customer requested and build customer relationships.
-
Performs related work as per assigned.
Yêu cầu công việc
-
Bachelor of Business Administration/ Logistic/ Accountant or related field.
-
01 - 05 years of relevant experience in Customer service; Sales Support; Order Managament; Logistic Support Officer or related field of Manufacturing; Garment; Factory, Trading, Retail ( Import & Export), FMCG
-
Experience with ERP, SAP experience. (Preferable)
-
Good coordination skill and good communication.
-
Good command in English (Speaking & Writing)
-
Open minded, positive thinking and ability to work under pressure.
-
Self- motivated, Eager to learn, and willing to learn and use technology.
-
Has a Teamwork and can do attitude and have a strong work ethic.
-
Service minded, logical Thinking and good in problem solving skills.
Quyền lợi được hưởng
Discuss while interview.
Công ty TNHH Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét ( Wanek Furniture., LTD., ) 100% vốn đầu tư của Mỹ, thuộc tập đoàn ASHLEY là công ty nội thất hàng đầu thế giới. Công ty chuyên may bọc nệm ghế Sofa bằng Da, Vải và Nội thất. Công ty đã bắt đầu hoạt động tại Việt Nam từ năm 8/ 2008.
Hiện tại, công ty đang có 3 nhà máy và 1 trung tâm phân phối hoạt động tại Bình Dương với hơn 9.000 nhân sự. Kế hoạch tăng số lượng nhân viên lên đến 10.000 trong thời gian tới.
Wanek Furniture được thành lập tại Việt Nam vào năm 2008, đến nay đã mở rộng ra 4 địa điểm tại tỉnh Bình Dương với hơn 7.000 nhân viên.
Nội thất Wanek không chỉ mang đến cho nhân viên cơ hội làm việc trong môi trường làm việc quốc tế và chuyên nghiệp mà còn mang đến cho nhân viên một con đường sự nghiệp lâu dài, ổn định với những phúc lợi hấp dẫn.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
Hãy thực hiện bước tiếp theo trong sự nghiệp của bạn với tư cách là thành viên của đội ngũ tài năng của chúng tôi, cam kết mang lại chất lượng vượt trội và khả năng giao hàng vượt trội.