Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Job Details
Position: Accounting Assistant Manager - Electric
Job Code: 112568
- Working location: Quảng Yên, Quảng Ninh
- Monthly Salary: 30,000,000~37,500,000VND
Responsibility
- Secure payment confirmation
- Perform full set of accounts and ensure timely closing of accounts.
- Review & approve payment vouchers & journal entries.
- Checking and posting financial statements
- Review A/R accounts and supporting documentation for audit and tax requirements.
- Utilize knowledge of job allowances and payroll calculations for appropriate payroll management.
- Perform cash flow forecasting and budgeting and work closely with the operations and related departments to analyze margins, variances, and costs. Issue project cost reports for review and approval.
- Perform project cost forecasts/budgets, cost tracking, monitoring and controls, and management reporting for submission to the Head office.
- Develop and maintain internal control and effective accounting systems and policies.
- Support the management in ensuring cost allocations align with the approval budget.
- Liaising with external parties i.e. banks, external auditors, internal auditors and tax advisors.
- Preparation of company financial reports monthly, quarterly and yearly.
- Identify cost reduction opportunities and potential revenue improvements, and recommend strategies to help realize them.
- Declaration withholding tax for a contract between a company & suppliers.
- Participate in the development of annual and long-range budget plans under the direction of senior management.
- Manage the company's tax returns and refunds.
- Complete VAT and FCT returns on time.
- Other Accounting duties as instructed.
Yêu Cầu Công Việc
Requirements
<Necessary Skill / Experience >
・Age: 27-38
・Gender : any
・Education background: bachelor's degree from majors related to finance, accounting
・Language: English at business level
・Experience :
- At least 3 to 5 years of experience in finance, accounting, and taxation at trading and manufacturing companies
・Chief Accountant Qualification Holder & having experience as Chief Accountant.
・Possess expertise in general accounting, financial control systems, internal audits, and tax policy regulations.
・Knowledge of Vietnamese taxation (tax refund, tax return, EPE, non-EPE, VAT, FCT,
<Must-to-have skill >
・Excellent communication skills and the ability to work effectively with different departments and organisations.
・Analytical and problem-solving skills.
・Ability to manage change and raise productivity.
・Attention to detail and a high level of accuracy
・Strategic thinking and planning
・Computer skills including the ability to operate and manage computerized financial, spreadsheet and word processing programs at a highly proficient level.
・Stress management skills and Time management skills.
・Strategic thinking and sound advice on financial issues to the management
<Personality>
・Be honest and trustworthy.
・Be respectful and be flexible
・Process cultural awareness and sensitivity
・Be a cheerful and serious personality
<Preferable skills>
- Can speak Japanese
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 27 - 38
- Lương: 30 Tr - 37,5 Tr VND
Công ty TNHH Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét ( Wanek Furniture., LTD., ) 100% vốn đầu tư của Mỹ, thuộc tập đoàn ASHLEY là công ty nội thất hàng đầu thế giới. Công ty chuyên may bọc nệm ghế Sofa bằng Da, Vải và Nội thất. Công ty đã bắt đầu hoạt động tại Việt Nam từ năm 8/ 2008.
Hiện tại, công ty đang có 3 nhà máy và 1 trung tâm phân phối hoạt động tại Bình Dương với hơn 9.000 nhân sự. Kế hoạch tăng số lượng nhân viên lên đến 10.000 trong thời gian tới.
Wanek Furniture được thành lập tại Việt Nam vào năm 2008, đến nay đã mở rộng ra 4 địa điểm tại tỉnh Bình Dương với hơn 7.000 nhân viên.
Nội thất Wanek không chỉ mang đến cho nhân viên cơ hội làm việc trong môi trường làm việc quốc tế và chuyên nghiệp mà còn mang đến cho nhân viên một con đường sự nghiệp lâu dài, ổn định với những phúc lợi hấp dẫn.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
Hãy thực hiện bước tiếp theo trong sự nghiệp của bạn với tư cách là thành viên của đội ngũ tài năng của chúng tôi, cam kết mang lại chất lượng vượt trội và khả năng giao hàng vượt trội.
Review Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét - Wanek Furniture
Nơi thích hợp cho làm việc nhóm từ công nhân đến cấp quản lý.
Wanek furniture cty lừa đảo vô trách nhiệm.
Nơi làm việc năng động.