Việc làm Phần Mềm Nhân Hòa

Cập nhật 11/12/2024 10:00
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
Cty TNHH Phần Mềm Nhân Hòa
Assistant Chief Concierge / Concierge Supervisor
Phần Mềm Nhân Hòa
51 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 15/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

Mô tả công việc

  • To establish an effective data base system to be used by all team members for restaurant and local attractions. Have solid understanding of and being able to establish relationship with all local attractions, restaurants… etc.
  • To supervise the other concierge associates, bellman, doormen to effectively handle guest requests, To ensure that they are adhering to all hotel policies, procedures and standards while striving towards total guest satisfaction. To ensure that the above-mentioned areas are working in a professional manner at all times.
  • Responsible for hiring, training and development of all concierge-related associates, so they are hospitable, outgoing and customer service oriented.
  • Assist the Front Office Manager, Assist Front Office Manager, Concierge Manager in above areas to ensure a correct and smoothly operation department.
  • Each associate is expected to carry out, within their capabilities, all reasonable requests by management.

Quyền lợi được hưởng

  • Accommodation provided.
  • Offered three (3) meals per day including meals on the weekly days off.
  • Offered uniform and laundry service for uniform.
  • Joined in the associate activities.
  • Joined in the Hotel’s training and development programs.
  • Joined in medical and 24 hour accident insurance plan. Comply with government health and social insurance plan.
  • Offered the round trip economy air ticket or ferry between hometown and Phu Quoc for commencement and completion of the Labor Employment Contract.
  • Offered 5 working days/week – 2 days off/week.
  • Offered annual allowance of transportation for home leave.
  • Offered 12 vacation days/year.
  • Comply with government Public Holidays.
  • And etc

Yêu cầu công việc

  •  Higher Diploma or Bachelor Degree from university/college in Hospitality Management or related major;
  • Minimum 02 year experiences in the same role, preferably with Marriott International brands
  • Proficient in the use of Microsoft Office, PMS System
  • Strong leadership and management skills

Yêu cầu hồ sơ

Kindly send your updated CV via Hoteljob or recruitment email.

Or contact us via Zalo 0773401833 for further information

Khu vực
Báo cáo

Cty TNHH Phần Mềm Nhân Hòa
Phần Mềm Nhân Hòa Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Tòa nhà Petrowaco số 97 - 99 Láng Hạ, Đống Đa, Hà Nội

Công ty TNHH phần mềm Nhân Hòa được thành lập năm 2002 do nhu cầu tất yếu hội nhập của nền kinh tế và hiện đang cung cấp dịch vụ cho hơn 30.000 khách hàng. Chúng tôi luôn nỗ lực sáng tạo không ngừng nhằm xây dựng công ty thành một tổ chức hùng mạnh, hiện đại và văn hóa với mong muốn mở rộng hợp tác với các đối tác trong và ngoài nước tạo nền tảng cho những bước tiến bền vững.

Với 11 năm thành lập và phát triển, Nhân hòa đã được tạo sự tin tưởng , tin cậy trong lòng khách hàng.Với hàng trăm đại lý trên toàn quốc, chúng tôi luôn cố gắng và phát triển hơn nữa để đem đến sự hài lòng về sản phẩm dịch vụ và giải pháp công nghệ tốt nhất cho tất cả mọi người.

Không chỉ gặt hái được những thành công trong hoạt động kinh doanh, với phương châm lấy chữ “Nhân” làm tôn chỉ, tập thể lãnh đạo, nhân viên Nhân Hòa đã xây dựng được một môi trường văn hóa doanh nghiệp lành mạnh, ngôi nhà Nhân Hòa không chỉ là nơi các thành viên lao động, sáng tạo mà còn là nơi gắn kết, sẻ chia mọi tâm tư, nguyện vọng.

Những nghề phổ biến tại Phần Mềm Nhân Hòa

Bạn làm việc tại Phần Mềm Nhân Hòa? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Phần Mềm Nhân Hòa

Phần Mềm Nhân Hòa

Click để đánh giá