Mô tả công việc
Provide technical support and system usage guidance to relevant departments.
Perform system testing, evaluation, and troubleshooting as necessary.
Collaborate with related teams to integrate systems, resolve issues, and implement new functionalities.
Create, modify, and optimize automated workflows on ServiceNow in alignment with project standards and needs.
Analyze project and user requirements to design and implement business workflows on the ServiceNow platform.
Ensuring stable operation and meeting business requirements.
Yêu cầu công việc
Proficiency at least one database management system such as Oracle, MySQL, PostgreSQL
Bachelor’s degree in Information Technology, Information Systems, or a related field.
Excellent analytical and problem- solving skills.
Experience with configuration management tools and scripting languages JavaScript, HTML, CSS, and REST/SOAP web services.
Strong understanding of IT Service Management principles and best practices.
Participate in Agile development processes, including sprint planning, daily stand- ups, and retrospectives.
Preference for candidates who can read and write in English
At least 2 years of experience with ServiceNow
Quyền lợi
Salary will be based on agreement, with full salary during probation.
Regular health check- ups.
Twice- yearly bonuses and annual salary review.
16 days of paid leave plus 1 additional paid leave on Company Day.
Language allowance up to 3mil/month.
Health care insurance coverage for staff and family.
Social insurance based on full salary.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-08 01:50:02
DIGI-TEXX là Công ty chuyên cung cấp các giải pháp về Công Nghệ Thông Tin & Gia công quy trình kinh doanh (BPO), có 100% vốn đầu tư của Đức với hơn 19 năm kinh nghiệm.Trong 19 năm qua, chúng tôi đã thành công trong việc định vị mình là nhà cung cấp dịch vụ đáng tin cậy cho nhiều ngành công nghiệp khác nhau. Trụ sở chính của DIGI-TEXX đặt tại Thành phố Hồ Chí Minh tại Công viên Phần mềm Quang Trung. Chúng tôi có một chi nhánh tại Thành phố Cần Thơ và một văn phòng đại diện tại Fukuoka (Nhật Bản). Chúng tôi trao quyền cho khách hàng của mình trên khắp Châu Âu, Châu Mỹ và Nhật Bản, Hàn Quốc và Việt Nam bằng cách sử dụng các công nghệ như AI, Deep Learning, Phân tích dữ liệu lớn và Thị giác máy tính trong các dịch vụ và giải pháp của chúng tôi. DIGI-TEXX có hơn 1300 nhân viên, hoạt động 24/7, hỗ trợ hơn 30 ngôn ngữ xử lý.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Các hoạt động ngoại khóa
- Bóng đá
- Du lịch
- Câu lạc bộ
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
- 2015: Nhận giải thưởng Sao Khuê
- 2010: Đạt chứng nhận Hệ thống quảng lý thông tin theo tiêu chuẩn ISO/IEC 27001:2005
- 2003: Thành lập công ty
Mission
Cung cấp các dịch vụ đa dạng, với chất lượng tốt nhất cho các doanh nghiệp và tổ chức trên toàn cầu.
Review DIGI-TEXX Vietnam
Nói chung công ty này ổn mảng part-time
Nói chung công ty này ổn mảng part-time, còn fulltime như thế nào thì mình không rành. Chắc tại vì mình làm thời vụ 3 tháng nên thấy công ty ổn. (rv)
Môi trường tốt, sản phẩm tốt để làm việc(IT)