- Flexible working hours
- Opportunity to get to know e-commerce insights and Shopify app markets
- Be responsible for the Customer Success team and drive customer satisfaction
- Be part of a growing and successful company.
- Take primary responsibility for managing the team members, including providing training and support in complex cases.
- Monitor and enhance the performance of the support team and individual members.
- Learn about products features and update functionalities knowledge continuously
- Respond to customer queries in a timely and accurate way, via phone, email or chat
- Identify customer needs and helping customers use specific features
- Collect and report customers insights to product team for improvement.
- Improve the current support workflow and propose new workflows to retain customers, earn 5-star reviews, and reduce the churn rate.
- Collaborate with other teams (management, product, marketing) for quarterly and monthly planning, and track progress.
- Willing to work night shifts and weekend shifts
- At least 2 years of experience in supporting digital/SaaS products
- Proficient English skills (IELTS > 6.5)
- Excellent communication (verbal and written) and interpersonal skills
- Ability to adapt and respond to different characters, and maintain calmness when dealing with stressed or upset customers
- Effective and positive communication with customers, team members, and managers
- Demonstrated leadership qualities
- Basic knowledge of HTML, CSS, and JS is a plus
- Income commensurate with experience and ability
- Quarterly and annual bonuses based on common goals
- Review development roadmap every 6 months
- Opportunity to work in the e-commerce industry, especially Shopify, the number 1 e-commerce platform
- Become a member of an enthusiastic and passionate team
- Participate in on-job training before starting work, ensuring you clearly understand and can perform the job
- Comfortable working environment, promoting efficiency, teamwork, and knowledge sharing
- Special attention and direction for each member's development
- Lunch support at the company with a full nutritional menu
- Choose flexible working hours, only 7.5 hours/day guaranteed
- Remote based on personal needs 1 day/month
- Ensure that the regimes comply with State regulations
DIGI-TEXX là Công ty chuyên cung cấp các giải pháp về Công Nghệ Thông Tin & Gia công quy trình kinh doanh (BPO), có 100% vốn đầu tư của Đức với hơn 19 năm kinh nghiệm.Trong 19 năm qua, chúng tôi đã thành công trong việc định vị mình là nhà cung cấp dịch vụ đáng tin cậy cho nhiều ngành công nghiệp khác nhau. Trụ sở chính của DIGI-TEXX đặt tại Thành phố Hồ Chí Minh tại Công viên Phần mềm Quang Trung. Chúng tôi có một chi nhánh tại Thành phố Cần Thơ và một văn phòng đại diện tại Fukuoka (Nhật Bản). Chúng tôi trao quyền cho khách hàng của mình trên khắp Châu Âu, Châu Mỹ và Nhật Bản, Hàn Quốc và Việt Nam bằng cách sử dụng các công nghệ như AI, Deep Learning, Phân tích dữ liệu lớn và Thị giác máy tính trong các dịch vụ và giải pháp của chúng tôi. DIGI-TEXX có hơn 1300 nhân viên, hoạt động 24/7, hỗ trợ hơn 30 ngôn ngữ xử lý.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Các hoạt động ngoại khóa
- Bóng đá
- Du lịch
- Câu lạc bộ
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
- 2015: Nhận giải thưởng Sao Khuê
- 2010: Đạt chứng nhận Hệ thống quảng lý thông tin theo tiêu chuẩn ISO/IEC 27001:2005
- 2003: Thành lập công ty
Mission
Cung cấp các dịch vụ đa dạng, với chất lượng tốt nhất cho các doanh nghiệp và tổ chức trên toàn cầu.
Review DIGI-TEXX Vietnam
Nói chung công ty này ổn mảng part-time
Nói chung công ty này ổn mảng part-time, còn fulltime như thế nào thì mình không rành. Chắc tại vì mình làm thời vụ 3 tháng nên thấy công ty ổn. (rv)
Môi trường tốt, sản phẩm tốt để làm việc(IT)