Mô tả công việc
and software.
To perform audit with regard to standard screen wallpaper, antivirus, games and passwords.
To ensure that computer passwords are regularly changed.
To perform computer generated month end report and prepare other reports that may be required by
the Management.
To perform the required back up regularly.
To assist the Finance-Accounting Department in reconciling subsidiary ledger balance as generated by computer and the general ledger balance as produced by another system.
To assist in providing adequate solutions to IT needs.
To assist in ensuring the Hotel computer systems are installed and operating properly, that system
security measures are in place.
To assist in rebuilding data corrupted by either hardware or software faults.
To assist in performing regular computer audits in the search of unauthorized programs, improper
setup, loophole in security setup.
To maintain and inventory of all hardware and software.
To keep all software in the safe vault.
To do the routine system set-ups as may be required by software and/or programs.
To attend to computer problems, both of software and hardware problems.
To coordinate with the IT Manager in preparing the monthly duty roster.
To train staff to operate specific IT programs.
To be able to protect safeguard computer hardware and software against loss and/or damages due to
gross negligence.
To be familiar with MICROS, FIDELIO, OPERA, GALAXY, SunSystem, office automation and
networking.
To perform other duties that may be assigned from time to time.
To adhere to personal grooming and hygiene standards.
To comply with hotel’s health, safety and hygiene policy.
To attend hotel and departmental meetings and training sessions fully.
To assist operations and attend guest’s needs at all times.
To perform other duties which may be assigned by the Management from time to time.
Quyền lợi được hưởng
13th month salary, bonus based on performance and business result
Work 5 days per week or 44 hours per week
12 days of annual leave
Insurance as labor law
Meal allowance on duty ( 02 meals per day)
Uniforms and Laundry service provided
Free parking
Other benefits according to Hotel policy.
Yêu cầu công việc
2 years of working experience in a similar position
Basic English communication
Strong knowledge of system maintenance, network management, and cybersecurity.
Ability to work independently and manage multiple tasks.
Willing to work shifts
Yêu cầu hồ sơ
Apply directly via hoteljob.vn
Apply online through the website http://www.hotelnikkosaigon.com.vn/career.php
Thành lập từ năm 2005, Golden Gate Restaurant Group là tập đoàn sở hữu hơn 20 chuỗi nhà hàng đa phong cách tại Việt Nam như bao gồm: Ashima, Kichi Kichi, Sumo Yakiniku, Vuvuzela, Gogi House, Daruma, iSushi, Phố ngon 37, K-Pub, Cowboy Jack's, Hutong, Yu Tang, Manwah,...Hiện tại GGRG đang sở hữu gần 400 nhà hàng tại Hà Nội, Hồ Chí Minh và các tỉnh thành trên cả nước.
Bắt đầu hoạt động kinh doanh dịch vụ ẩm thực từ 2005, hiện tại chúng tôi đã có gần 10.000 đối tác làm việc tại hơn 100 nhà hàng thuộc 20 mô hình tiên phong về dịch vụ ăn uống tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động xã hội
- Dã ngoại, team building
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu
Lịch sử thành lập
- Thành lập từ năm 2005, Golden Gate Restaurant Group là tập đoàn sở hữu hơn 20 chuỗi nhà hàng đa phong cách tại Việt Nam
Mission
Trở thành nhà cung cấp và phân phối các sản phẩm với chất lượng tốt nhất và đem đến sự hài lòng cho khách hàng.
Review Golden Gate Restaurant Group
Nhưng nhìn chung thì vẫn khá là okela, nhà ăn rất ngon, văn phòng sạch đẹp rộng rãi, đồng nghiệp cũng khá là vui vẻ hoà đồng.(rv)
Môi trường ok lắm, Tập đoàn cũng lớn nên khá chuyên nghiệp. Lễ tết hầu hết có quà đem về (Fb)
Văn phòng thì chuyên nghiệp, trả lương đúng hạn. Nhiều hoạt động vui, nhất là phòng Marketing, quy trình công ty rất nhiều nên đôi khi rất áp lực (Fb)