Mô tả công việc
• Monitors front office personnel to ensure guests receiving prompt, cordial attention and personal recognition.
• Provide upscale guest service experiences for clients throughout their stay
• Ensure clients are properly greeted upon their arrival
• Monitor daily bookings and ensure assigned rooms are prepared prior to check-in
• Coordinate luggage collection and storage
• Oversee check-in and check-out procedures, including reservations and financial transactions
• Promptly address guests’ requests, like buggy request, in-room dining, spa booking, yoga and meditation booking…
• Actively listen to and resolve complaints
• Ensure special guests, like disabled people, elderly, children and VIPs, receive personalized services
• Coordinate and manage communication between guests and staff and follow up to ensure we resolve customer concerns
• Inform clients of our hotel services, tours and activities.
• Promote all hotel amenities, conveniences and programs offered
• Manage guest relations with other departments to ensure we comply with all standards and operating procedures
• Examine daily duties, assign tasks and check on progress
• Analyze customer feedback from hotel guestbook and online reviews and suggest ways to improve ratings
• Establish friendly relationships with regular hotel clients
• Providing reports to managers on the guest’s feedback and hotel facilities and activities.
• Assumes overall responsibility for maintaining standards to ensure furnishings facilities and equipment are clean, in good repair, and well maintained.
• Inspects frequently for cleanliness and orderliness, all the outlets, on a random basis, VIP rooms prior to arrival
• Schedules and regularly conducts routine inspections of areas.
• Maintains appropriate standards of conduct, dress, hygiene, uniforms, appearance, and posture of departmental employees
Quyền lợi được hưởng
- Nhiều cơ hội việc làm thăng tiến trong công việc
Yêu cầu công việc
• Proven work experience as a Guest Relations Manager, Hotel Manager or similar role
• Understanding of all hotel management best practices and relevant laws
• Proficiency in English; knowledge of other languages is a plus
• Customer service drive with outstanding communication and active listening skills
• Excellent problem-solving and multitasking skills
• Leadership skills along with the ability to motivate staff.
• Ability to work flexible hours (weekend, public holidays, overtime…)
• Strong sense of responsibility and a professional presentation
• BSc degree in Hospitality Management, Tourism, Business Administration or relevant field
Yêu cầu hồ sơ
Một trong những khách sạn dịch vụ 5 sao tại thành phố Đà Nẵng. Kết hợp giữa kiến trúc cổ và thiết kế hiện đại trang nhã, khách sạn 21 tầng này cung cấp chỗ ở sang trọng, tiện nghi đẳng cấp thế giới và hàng loạt dịch vụ đạt tiêu chuẩn quốc tế 5 sao, cho cả mục đích giải trí và công tác. HAI AN BEACH KHÁCH SẠN & SPA có 212 phòng được trang bị đầy đủ tiện nghi với trang thiết bị và trang trí trong phòng hiện đại.
Chính sách bảo hiểm
- Thực hiện đầy đủ nghĩa vụ về BHXH/ BHYT/ BHNT cho nhân viên.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
- Party
- Dã ngoại
Lịch sử thành lập
-
Khách sạn Center Hotel Bắc Ninh là khách sạn tiêu chuẩn 3 sao ở trung tâm thành phố Bắc Ninh, rất gần với Trung Tâm Văn Hóa Kinh Bắc được thahf lập năm 2021
Mission
- Kết hợp giữa kiến trúc cổ và thiết kế hiện đại trang nhã, khách sạn 21 tầng này cung cấp chỗ ở sang trọng, tiện nghi đẳng cấp thế giới và hàng loạt dịch vụ đạt tiêu chuẩn quốc tế 5 sao, cho cả mục đích giải trí và công tác.