![HÔTEL du LAC - Công Ty Cổ Phần Thương Mại và Dịch Vụ Du Lịch Vũ Lê HÔTEL du LAC - Công Ty Cổ Phần Thương Mại và Dịch Vụ Du Lịch Vũ Lê](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/69/logo-1696662556.png)
Mô tả công việc
- Reports for work on time wearing a clean and tidy uniform and neatly groomed per standards
- To participate in the daily briefing with the Housekeeping Supervisor or Assistant Executive Housekeeper
- To understand and strictly adhere to the rules and regulations established in the Employees Handbook.
- To understand and strictly adhere to the hotel’s policy on fire, hygiene, health and safety and to handle all equipment, utensils and uniforms with care
- To maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times
- To maintain a good rapport and working relationship with staff of all other departments
- To provide a courteous and professional service at all times
- Introduces all new staff to Housekeeping facilities and services and explains all policies, tasks, procedures and standards related to Laundry section to ensure the highest standard of service
- Administers staff schedules to ensure sufficient staff to cover workload and to minimize overtime payment
- Report maintenance deficiencies and items in need of repair
- Carry out lost and found procedures
- Manage master keys in his/her possession
- Be environmentally aware
- Attend training and meetings when required.
- Carry out any other reasonable task set by the Hotel's Management
- Follow up information handling standards and procedures to complete daily task properly
- Create 100% guest satisfaction by providing the Yes I Can! experience through performance that demonstrates the standards of genuine hospitality and exceeding guest expectations. Provide employees with the training and resources they need to maximize employee engagement and deliver Yes I Can! service and teamwork
Listens, apologizes with empathy, finds a solution and follows through when resolving guest problems.
Provides Yes I Can! genuine hospitality and teamwork on an ongoing basis.
Assumes the responsibility to notice when the guest is not satisfied and uses their best judgment as to when it is appropriate to use the 100% Guest Satisfaction
Performs other duties required to provide the service brand behaviour and genuine hospitality.
- Adhere to hotel policies and procedures:
Communicate effectively with guests, co-workers and the manager.
Perform all duties and responsibilities in a timely and efficient manner in accordance with established company policies and procedures to achieve the overall objectives of this position.
Maintain a favourable working relationship with all other hotel employees to foster and promote a co-operative and harmonious working environment.
At all times projects a favourable image of the Hotel to the public.
Assist in the development of the Hotel business plan and ensure an overall understanding of its departmental goals and objectives.
Attends work on time as scheduled.
Follows safety and security rules and procedure.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary and benefit package
- Learning and development within Radisson Hotels Group
- Internal Careers Advancement
- Company shuttle bus
- Uniform & duty meals
Yêu cầu công việc
- Minimum one year in a housekeeping order taker/coordinator position preferred
- High school diploma required. University diploma preferred
- English skills (speaking, listening, writing, reading) are required
- Computer skill (Excel, Words…) is required
- Prior customer service/administrative support or housekeeping experience required
- Able to collaborate effectively with other hotel employees and managers to ensure teamwork
- Ability to work under pressure
- Ability to work alone and in teams
- Able to work a variable schedule
- Excellent organizational and planning skills
- Good communication and telephone skills
Yêu cầu hồ sơ
![HÔTEL du LAC - Công Ty Cổ Phần Thương Mại và Dịch Vụ Du Lịch Vũ Lê HÔTEL du LAC - Công Ty Cổ Phần Thương Mại và Dịch Vụ Du Lịch Vũ Lê](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/69/logo-1696662556.png)
Với ý tưởng tạo nên một vẻ đẹp huyền bí và những nét văn hóa độc đáo của di sản phố cổ Hà Nội, Hôtel du Lac đang trong thời kỳ thai nghén và sẽ là điểm đến lý tưởng để du khách có một kỳ nghỉ thư giãn, thoải mái cùng với dịch vụ đẳng cấp và những lựa chọn ăn uống tuyệt vời ngay tại trung tâm phố cổ Hà Nội. Mục tiêu đem lại sự tận hưởng sang trọng và thoải mái tối đa, chúng tôi sẽ mang đến cho bạn một kỳ nghỉ thật sự đáng nhớ khi trải nghiệm với Hôtel du Lac. Đến với Hôtel du Lac, bạn không chỉ đến nghỉ dưỡng tại một khách sạn, mà bạn đang về “ngôi nhà thứ hai” của chinh mình nhờ sự phục vụ tận tâm của đội ngũ nhân viên nhiệt tình, chuyên nghiệp.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2022
Mission
Các bạn, những ai đó đang đọc những lời giới thiệu này sẽ là một phần trong sự thành công của chúng tôi trong việc xây dựng một thương hiệu hoàn toàn nổi bật và khác biệt của du lịch Hà Thành nói riêng và của Việt Nam nói chung.
Những nghề phổ biến tại HÔTEL du LAC
Bạn làm việc tại HÔTEL du LAC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo HÔTEL du LAC](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/69/logo-1696662556.png)