Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Nhân Viên Nghiệp Vụ (Sales )
Thông tin cơ bản
Mức lương:
10 - 25 triệu
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
31/07/2024
Hạn nộp hồ sơ:
31/08/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Bình Dương
Số lượng tuyển dụng: 03 người
1. Working with customers about project, products detail and provide quotation.
2. Receives customer order, confirm Pro forma invoice to customers and follow up orders.
3. Maintains customer records by updating account information.
4. Resolves product or service problems by clarifying the customer's complaint; determining the cause of the problem; selecting and explaining the best solution to solve the problem; expediting correction or adjustment; following up to ensure resolution.
5. Ensures customer order to be shipped timely as ETD commitment.
6. Communicates with customers for shipping document, payment.
7. Maintains relationship with customers to ensure customer satisfaction.
8. Completes other assignments and special projects as requested by the Customer Service Supervisor/ Customer Service Manager.
9. Make booking with Liners and Forwarders
10. Submit PKL/INV/CO/SI.- Female
- English 4 skills and Chinese can communicate in working
BENEFITS
- Highly favorable salary according to ability.
- Packed lunch.
- Consider salary increase once/year.
- 13th month salary bonus.
- Health insurance, social insurance, unemployment insurance, ... according to state regulations.
- Periodic health examination once a year.
- There are 12 days allowed in 1 year.
1. Working with customers about project, products detail and provide quotation.
2. Receives customer order, confirm Pro forma invoice to customers and follow up orders.
3. Maintains customer records by updating account information.
4. Resolves product or service problems by clarifying the customer's complaint; determining the cause of the problem; selecting and explaining the best solution to solve the problem; expediting correction or adjustment; following up to ensure resolution.
5. Ensures customer order to be shipped timely as ETD commitment.
6. Communicates with customers for shipping document, payment.
7. Maintains relationship with customers to ensure customer satisfaction.
8. Completes other assignments and special projects as requested by the Customer Service Supervisor/ Customer Service Manager.
9. Make booking with Liners and Forwarders
10. Submit PKL/INV/CO/SI.- Female
- English 4 skills and Chinese can communicate in working
BENEFITS
- Highly favorable salary according to ability.
- Packed lunch.
- Consider salary increase once/year.
- 13th month salary bonus.
- Health insurance, social insurance, unemployment insurance, ... according to state regulations.
- Periodic health examination once a year.
- There are 12 days allowed in 1 year.
Khu vực
Khách Sạn Mường Thanh
Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Tập đoàn Mường Thanh đã phát triển bền vững thành Tập đoàn kinh tế tổng hợp đa ngành hoạt động trên các lĩnh vực Đầu tư- Xây dựng- Du lịch giải trí và hiện nay Tập đoàn mở rộng sang các lĩnh vực Đào tạo, Y tế, trở thành một Tập đoàn lớn mạnh với hơn 50 khách sạn và dự án khách sạn, tạo việc làm và đời sống ổn định cho hơn 8000 lao động, hàng năm đóng góp hàng ngàn tỷ đồng cho ngân sách nhà nước. Tập đoàn Mường Thanh đã làm tốt công tác xã hội, giành một ngân quỹ rất lớn hàng chục tỷ đồng cho công tác xóa đói giảm nghèo, phát triển dân trí, phát triển tài năng cho đất nước, góp phần giải quyết việc làm, phát triển kinh tế xã hội cho đất nước và thủ đô Hà Nội.
Review Khách Sạn Mường Thanh
3.0
1 review
11/10/2024
★
★
★
★
★
Quản lý
tại Bắc Ninh
Cơ hội thăng tiến tốt, học hỏi được kinh nghiệm, phối hợp giữa các bộ phận tốt (ID)
Những nghề phổ biến tại Khách Sạn Mường Thanh
Bạn làm việc tại Khách Sạn Mường Thanh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Khách Sạn Mường Thanh
Click để đánh giá