- Supports planning of sales strategy and maintains ongoing plan to prioritize portfolio of accounts and maintain relationships throughout the year. Interfaces with customers primarily remotely (video, phone, email) to promote and sell UL products and services.
- Uses technical credibility to build relationships with buyers and centers of influence.
- Under moderate level of guidance, drives sales process from beginning to end, leveraging support from Sales Support Specialists and Inside Sales Executives when necessary.
- Follows up with customer to ensure renewal of services where applicable.
- Actions on opportunities to sell specialty product / services.
- Meets with new logo prospects from inbound and outbound channels to qualify their needs, understand decision-makers, and land new customers.
- Supports discovery, opportunity identification, proposals, and closing for sales of core UL products and services.
- Leverages technical support (engineers) when customer has a qualified need.
- Creates and maintains pipeline of new logo prospects to supplement existing account activities, owns new logo process through close of sale.
- Brings in additional resources when advantageous to support sales process, and delegates leadership of the sale to Technical Inside Sales Executives for highly technical or specialized products / services.
- Transitions implementation to success / fulfillment teams after sales have been closed to ensure seamless service delivery.
- Where applicable, supports development of GAM and SAM multi-year account plans in TIC by providing insight on area of specialization (specific product/ service).
- Supports remaining account managers on discovery and opportunity identification for assigned specialty products / services.
- Works under the close guidance of account managers (GAMs, SAMs) to seamlessly work with customers throughout the sales cycle.
- Provides any necessary information to SAM and GAM during account planning process on potential growth opportunities within assigned solution area.
- Bachelors and/or graduate degree in engineering or related field preferred. Proficient in MS Office (Word, PowerPoint, Excel, Outlook), and CRM software.
- Relevant technical capabilities related to assigned specialty product / service
- 2+ years of related sales experience in third testing service for Softlines, Hardline, Furniture/ Toys.
- English in good communication, additional language such as Chinese, Korea is plus
- Deep knowledge and experience with specialty product / services within assigned TIC portfolio.
- Proven ability to meet and exceed sales targets.
- Business acumen and deep understanding of business sales processes.
A global leader in applied safety science, UL Solutions (NYSE: ULS) transforms safety, security and sustainability challenges into opportunities for customers in more than 110 countries. UL Solutions delivers testing, inspection and certification services, together with software products and advisory offerings, that support our customers’ product innovation and business growth. The UL Mark serves as a recognized symbol of trust in our customers’ products and reflects an unwavering commitment to advancing our safety mission. We help our customers innovate, launch new products and services, navigate global markets and complex supply chains, and grow sustainably and responsibly into the future. Our science is your advantage.
Chào mừng bạn đến với Naman Retreat, một nơi nghỉ ngơi yên tĩnh ở Duyên hải miền Trung Việt Nam. Những con người đam mê, những người đam mê đồ cổ và những người yêu ẩm thực Việt Nam chính thống đã đưa Naman vào cuộc sống. Giải phóng cơ thể và tâm hồn của bạn bằng cách đắm mình vào chuyến hành trình trải nghiệm tuyệt vời đến những nơi ẩn dật bí mật của chúng tôi.
Naman Retreat mang đến cho bạn sự hài hòa của môi trường thiên nhiên êm dịu kết hợp với văn hóa địa phương đích thực. Những bữa ăn ngon, giấc ngủ ngon và sự yên tĩnh độc đáo của Naman… Tất cả hòa quyện vào nhau để khiến bạn sảng khoái và thay đổi.
‘Naman’ có nghĩa là…Hòa bình. Sự cân bằng. Sự đơn giản.
Trong tiếng Phạn, nó có nghĩa là 'bản chất cơ bản tốt đẹp' của vạn vật và con người.
Trở thành thành viên của gia đình Naman, bạn sẽ có nhiều cơ hội phát triển nội tâm, cũng như tìm ra tiềm năng thực sự của mình. Với những lợi ích và cơ hội mà chúng tôi mang lại cho bạn, bạn sẽ thấy đây là một quyết định đúng đắn khi tham gia vào đại gia đình Naman. Một môi trường năng động, một thương hiệu trên đà phát triển mạnh mẽ chào đón bạn.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tình nguyện
- Thăm quan, du lịch hàng năm
- Hoạt động xã hội
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2014
Mission
- Cung cấp giải pháp kết nối, xóa nhòa đi ranh giới giữa nghỉ dưỡng và trị liệu tinh thần, mang đến không gian sống đúng nghĩa, nơi tâm trí được xoa dịu, chữa lành và kết nối mạnh mẽ hơn với chính bản thân bạn.