Việc làm Novotel Saigon Centre

Cập nhật 01/10/2024 11:03
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Khách Sạn Novotel Saigon Centre
[ Sapa - Lào Cai Giám Sát Ca / Shift Supervisor
Novotel Saigon Centre
27 việc làm 8 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 28/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/07/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Lào Cai

Mô tả công việc

* Working Location: Sapa - Lào Cai

Job Summary and Mission

This job contributes to Starbucks success by assisting the store manager in executing store operations during scheduled shifts. This job deploys partners and delegates tasks so that partners can create and maintain the Starbucks Experience for our customers. The incumbent is responsible for modeling and acting in accordance with Starbucks guiding principles.

Summary of Key Responsibilities

Responsibilities and essential job functions include but are not limited to the following:

- Maintains a calm demeanor during periods of high volume or unusual events to keep store operating to standard.

- Anticipates customer and store needs by constantly evaluating environment and customers for cues.

- Assists with new partner training by positively reinforcing successful performance.
- Contributes to positive team environment and respectful coaching and feedback to partners on shift to ensure operational excellence and to improve partner performance.

- Delivers legendary customer service to all customers by acting with a customer comes first attitude and connecting with the customer. Discovers and responds to customer needs.

- Develops positive relationships with shift team by understanding and addressing individual motivation, needs and concerns.

- Executes store operations during scheduled shifts. Organizes opening and closing duties as assigned.

- Follows Starbucks operational policies and procedures.

- Follows up with baristas during the shift to ensure the delivery of legendary customer service for all customers.

- Maintains regular and consistent attendance and punctuality.

- Provides quality beverages for all customers by adhering to all recipe and presentation standards. Follows health, safety and sanitation guidelines for all products.

- Utilizes operational tools to achieve operational excellence during the shift.

Yêu cầu công việc

Summary of Experience

- Customer service experience in a retail or restaurant environment

- 1 to 2 years experience with the smae position

Required Knowledge, Skills and Abilities

- Ability to direct the work of others

- Ability to learn quickly

- Effective oral communication skills

- Knowledge of the retail environment

- Strong interpersonal skills

- Ability to work as part of a team

- Ability to build relationships

- Willing to relocate to Hanoifor training period

Quyền lợi được hưởng

- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

Khách Sạn Novotel Saigon Centre
Novotel Saigon Centre Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
167 Hai Bà Trưng, Phường 6, Quận 3

Novotel Sài Gòn Centre tọa lạc tại thành phố Hồ Chí Minh – thành phố năng động và đông đúc nhất Việt Nam. Chỉ mất vài phút đi bộ từ khách sạn đến các địa điểm hấp dẫn như Dinh Độc Lập, Nhà thờ Đức Bà và liền kề các lãnh sự quán, tòa nhà và khu mua sắm lớn.

Những nghề phổ biến tại Novotel Saigon Centre

Bạn làm việc tại Novotel Saigon Centre? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Novotel Saigon Centre

Novotel Saigon Centre

Click để đánh giá