Việc làm Kotra

Cập nhật 26/10/2024 20:03
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Kotra VietNam
MARKETING AUTOMATION SPECIALIST (QUẬN 1)
Kotra 4.5★
2 đánh giá 52 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 10 - 15 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 15/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1/ Campaign Development & Execution

  • Develop, implement, and manage multi-channel marketing campaigns using automation tools across email, social media, and web platforms.
  • Work closely with Sales team to align marketing strategies with sales goals and provide insights for effective customer interactions.
  • Collaborate with Marketing team to create personalized and targeted email marketing workflows and lead nurturing programs to enhance engagement.

2/ Audience Segmentation & Lead Nurturing

  • Implement lead scoring and nurturing workflows to support customer acquisition and conversion goals.
  • Utilize automation tools to segment customers and prospects based on buyer journey stages and personas, including fine dining establishments, trendy fast-casual restaurants, and culinary schools.

3/ Content Customization & Personalization

  • Manage automated content delivery across channels, ensuring a cohesive brand message for all customer segments.
  • Partner with the Content and Social Media teams to deliver personalized, engaging content that speaks to customer needs at each stage of their journey, such as case studies, tutorials, and product demos.

4/ Data Analysis & Campaign Optimization:

  • Monitor and analyze campaign performance metrics to provide insights and optimize strategies for maximum effectiveness.
  • Develop A/B testing and reporting frameworks to assess engagement, conversion, and ROI for all automated marketing initiatives.

5/ CRM & Data Integration:

  • Manage the CRM data to support detailed reporting on lead generation, conversion rates, and customer retention.
  • Ensure seamless integration of marketing automation tools with CRM systems to maintain data accuracy and enable effective lead tracking.

6/ Customer Retention & Loyalty:

  • Work with the customer service team to ensure high levels of satisfaction and gather feedback for continuous improvement.
  • Design and implement automated customer retention and loyalty campaigns, including post-purchase engagement, maintenance reminders, and loyalty rewards programs.

7/ Continuous Improvement & Innovation:

  • Stay up-to-date on the latest marketing automation trends and technologies to propose and implement new strategies for campaign effectiveness.
  • Continuously assess and refine workflows to improve campaign scalability and effectiveness, while aligning with Ly Gia Vien’s brand and business goals.

Yêu Cầu Công Việc

Bachelor’s Degree in Marketing, Business, Communications, or a related field.

3+ years of experience in Marketing Automation, Digital Marketing, CRM Management.

Proficiency with marketing automation platforms (HubSpot, Marketo, ActiveCampaign) and CRM tools (Salesforce).

Preferably within the B2B or Hospitality sector. Experience with A/B testing, reporting, and data-driven decision-making.

Strong understanding of data analytics, lead scoring, segmentation, and multi-channel campaign management.

Strong written and verbal communication skills, with a creative mindset and attention to detail.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Satra Dong Khoi Building, 58, Đồng Khởi, Quận 1, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 25 - 45
  • Thời gian làm việc: Thứ Hai đến sáng Thứ Bảy (9:00 - 13:00; 14:00 - 18:00)
  • Đồng nghiệp: Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động
  • Phúc lợi:

    Thưởng Performances. Thưởng Lễ/Tết theo chính sách Công ty
    Tham gia đầy đủ BHXH-BHYT-BHTN full lương
    Cấp phát đầy đủ đồng phục và công cụ làm việc

  • Ngày nghỉ:

    Hưởng 01 ngày phép/tháng
    Nghỉ Lễ, Tết theo quy định Nhà nước

  • Lương: 10 Tr - 15 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 20, 117 Trần Duy Hưng, Quận Cầu Giấy, Hà Nội

KOTRA ra đời vào năm 1962 và cho đến nay đã hình thành và phát triển hệ thống các văn phòng ở nước ngoài gồm 94 trung tâm được gọi là KBC (Trung tâm Thương mại Hàn Quốc) tại 69 quốc gia trên thế giới. KOTRA giữ vai trò là người dẫn đường trong hoạt động xúc tiến thương mại và đầu tư của Hàn Quốc và cung cấp các dịch vụ hỗ trợ kinh doanh và đầu tư ở nước ngoài cho các doanh nghiệp Hàn Quốc. KOTRA Hanoi KBC được thành lập vào năm 1996 và từ đó đến nay luôn nỗ lực hết mình để đẩy mạnh giao lưu thương mại và đầu tư giữa Hàn Quốc và Việt Nam. Từ tháng 8/2018, KOTRA Hanoi vinh dự trở thành trụ sở chính của KOTRA khu vực Đông Nam Á và Châu Đại Dương, phụ trách hoạt động xúc tiến thương mại của khu vực.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Thành lập năm 1962

Mission

Luôn nỗ lực hết mình để đẩy mạnh giao lưu thương mại và đầu tư giữa Hàn Quốc và Việt Nam. Từ tháng 8/2018, KOTRA Hanoi vinh dự trở thành trụ sở chính của KOTRA khu vực Đông Nam Á và Châu Đại Dương, phụ trách hoạt động xúc tiến thương mại của khu vực.


Review Kotra

4.5
2 review

06/09/2023
Marketing Executive tại Hà Nội

NICE and a wonderful job I have ever had in my career

06/09/2019
Marketing Executive tại Hà Nội

A mix of Korean and host country's cultures

Những nghề phổ biến tại Kotra

Bạn làm việc tại Kotra? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Kotra

Kotra

Click để đánh giá