Mô tả công việc
Contact global customers via phone and email to gather detailed information on their technical issues.
Utilizes troubleshooting tools (e.g., event logs, and performance traces) to help resolve customer issues.
Resolves or escalates multiple and varied customer issues, and documents technical work and research.
Collaborates on cross-team and cross-product technical issues by working with resources from other groups as needed to resolve moderately complex customer issues.
Attends readiness training and non-technical training to ensure that they become proficient in support topics.
Identifies potential defects and escalates to more senior engineers to resolve them.
Attends case triage meetings or case discussions to collaborate and share ideas to resolve problems.
Yêu cầu công việc
5 days work week, 2 unfixed days off.
A genuine passion for IT and a desire to grow within the industry.
A customer-focused mindset with the ability to provide exceptional service.
Available to work fixed night shifts on-site (10PM-7AM). 5 days work week, 2 unfixed days off.
Benefits:
• 30% night shift bonus from 10PM-6AM
• Salary at 100% during the probationary period.
• Training will be offered in 1st month.
• 90% contribution of the gross salary to social insurance.
• 12 days of annual leave, and 8 days of sick leave.
• PVI insurance + 500,000 VND food allowance for employees working night shift.
• Full working equipment will be provided
• Annual Health Checkup.
Quyền lợi được hưởng
30% night shift bonus from 10PM-6AM
Chăm sóc sức khoẻ
Annual Health Checkup.
Nghỉ phép có lương
12 days of annual leave, and 8 days of sick leave.
Xem thêm
Meritel Hà Nội tọa lạc tại một trong những con phố sầm uất, sôi động và nổi tiếng nhất Hà Nội - Phố Hàng Bông. Hàng Bông vẫn giữ được vẻ đẹp cổ kính của Hà Nội hàng trăm năm trước và được biết đến là điểm đến đáng giá nhất của khách du lịch ở Hà Nội với không khí sôi động về đêm nhưng vẫn yên bình vào ban ngày. Cách Hồ Hoàn Kiếm chưa đầy 5 phút đi bộ, Meritel Hà Nội cũng nằm cạnh các khu mua sắm truyền thống và các địa điểm du lịch mang tính biểu tượng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
Tại Meritel Hà Nội, chúng tôi tạo ra hành trình cá nhân hóa của bạn trên khắp Việt Nam theo yêu cầu. Thực sự hỗ trợ bạn lên kế hoạch sắp xếp chuyến đi liền mạch, cập nhật cho bạn những thông tin hữu ích mới nhất và đề xuất cách tốt nhất để bạn dành thời gian ở Việt Nam.