Opening customer account, issuing card Customer's deposit and withdrawal over the counter. Handling all outgoing and incoming telegraphic transfer from/to SBV or VCB. Handling fixed deposit transaction for customers, etc. To perform end of day cash balancing. To perform filling for all documents on frontline products, and to send advices / account statements to customers. Update and comply with Procedure manual, internal rules, memorandums, bank rules and regulation and any other instruction from Supervisor, Department Head and Management Report to Supervisor any abnormal issues related to banking business during the day. Other tasks assigned from Managers.Age range: 22 đến 29 Graduated from College or University (Korean speaking is preferable) Enthusiastic, hardworking, responsible and motivated Customer service oriented with good communication and problem solving skills. Ability to build a good relationship with customers and colleagues Korean speaker is preferred.. Làm việc từ thứ 2 đến thứ 6 . Thưởng cố định 300% . Số ngày phép lên đến 15 ngày/ năm . Môi trường thuận lợi để duy trì và phát triển ngoại ngữ tiếng Anh, tiếng Hàn . Hưởng các ưu đãi khi mua hàng của các đối tác : Samsung, LG .. . Bảo hiểm sức khỏe với mức bồi thường lên đến 105 triệu/ năm . Cơ hội giam gia các khóa đào tạo nghiệp vụ ngân hàng, ngoại ngữ dành cho nhân viên . Cơ hội vay vốn với lãi suất ưu đãi dành riêng cho nhân viên ngân hàng. . Quy trình xét thăng chức, tăng lương định kỳ hàng năm. . Trợ cấp tiếng Hàn từ Topik 3 trở lên . Được tham gia các chương trình Teambuilding hàng năm.