Mô tả công việc
- Facilitate client requirements gathering sessions with external and internal stakeholders; documenting those requirements into use cases, activity diagrams and functional specifications;
- Work with the Project Managers and clients on new/existing implementations to ensure timely and effective delivery of requirements documentation in line with agreed upon project hours;
- Lead efforts to evaluate, select, recommend and implement appropriate software & system solutions that support and enable the delivery of eCommerce applications;
- Provide thought leadership in eCommerce best practices, the selection and recommendation of eCommerce applications and their ancillary systems;
- Identify and present process improvements for requirements gathering and documentation of those requirements;
- Update base functionality templates that reflect current version capabilities of Magento, Intershop, and Hybris platforms;
- Possess a thorough understanding of Magento, Intershop and hybris administrative functionality;
- Maintains awareness of new and emerging technologies and the potential application on client engagements;
- Tracks and reports hours and expenses on a weekly basis;
- Performs other duties as required or assigned which are reasonably within the scope of the duties enumerated above.
- Evaluate the Test Cases and Test Plan.
- Manage the QA.
- Prepare the demo to the potential clients.
- Validate the demo to make sure the demo works well.
Yêu cầu công việc
- 2-7 years of experience as a Business Analyst or technical Project Manager in AI-project or ecommerce project
- Answer all client training requests (phone calls, emails and other communiqués) in a timely fashion, but in no event more than 24 hours from the receipt of a communication;
- Experienced in consulting with a track record of client facing engagements. Ability to communicate with people at all levels;
- Be comfortable in fast paced environment and management of multiple initiatives simultaneously;
- Strong analytical skills and demonstrated understanding of how to interpret customer business needs and translate them into requirements;
- Excellent in writing effective client documentation including functional specifications,process flow maps, and use cases;
- Expert in all tools including JIRA, MS Word, PowerPoint, Excel, and Visio;
- Ability to work independently as well as within a goal oriented project team.
Quyền lợi được hưởng
● 100% salary in probation
● Pay insurance and taxes in accordance with the law
● premium Healthcare Insurance
● 13th month salary
● Annual salary & performance review
● Provide laptop and related devices
● Free of parking fee
● Company team building trip, year end party, weekly happy hour, company outing, birthday gift, ...
● Clubs (football...)
● Company activities, contests
● Marriage allowance, having newborn baby allowance, bereavement allowance
● Comfortable and dynamic American working environment
● Participate in European and American projects
● Other benefits
Pizza 4P’s là một nhà hàng được thành lập từ 2011. Tại đây, bên cạnh những loại Pizza Nepotalian cổ điển, nhà hàng còn phục vụ các món ăn mang tinh túy ẩm thực Ý- Nhật. Từ những ngày đầu mở cửa, nhà hàng đã được nằm trong top những nhà hàng đứng đầu trên Foody và Tripadvisor.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2011
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành
Review Pizza 4P's
Lương thì có 25-26k thi lên 1 cấp tăng được 1-2k
Đầu tư cở sở vật chất còn nhân viên thì không quan tâm
Thiên đường của cuộc đời bồi bàn của tôi