Các phòng ban đang tuyển dụng tại Ô TÔ AN SƯƠNG

Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Kỹ thuật
Marketing/ Truyền thông
Dịch vụ khách hàng
Tài chính - Kế toán
Quản lý sản phẩm & dự án
Nghệ thuật - Thiết kế
Lao động có tay nghề và sản xuất
Công nghệ thông tin
Vận tải

Việc làm Ô TÔ AN SƯƠNG

Cập nhật 20/12/2024 13:42
Tìm thấy 17 việc làm đang tuyển dụng
Ô TÔ AN SƯƠNG
Senior Project Manager (40000695)
Ô TÔ AN SƯƠNG
99 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 23/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 22/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 10 - 11 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose

  • The job holder leads portfolio management by providing support in planning, coordination of financial objectives and deliverables for the portfolio of both traditional projects/initiatives implemented through Waterfall methodology and customer journey digitization initiatives implemented through Agile methodology.
  • The job holder collaborates with cross-functional teams within the Transformation Office and other divisions in the bank to ensure operational consistency across bank-wide initiatives in tracking and governing progress, managing resources and communicating with stakeholders.

Key Accountabilities (1)
  • Operations Support and Governance
  • Design the operational process across the initiative lifecycle to ensure standartized approach across all type of initiatives/projects.
  • Update operational processes on a regular basis and facilitate the set up of new initiatives and tribes in accordance with required standards.
  • Support the development of tools/templates and guide initiative teams on how to fill in and update initiative progress on the tools/templates created.
  • Apply and maintain tools/templates used to track and report across the portfolio of transformation initiatives (Foundational and Agile), define monitoring tools/templates and customize as needed.
  • Provide logistics support for Head of IPMO and the team, CEO workshops, governance meetings, and be the contact point for building the Agile working environment for the Transformation Office.
  • Consolidate and prepare progress reports for STEERCO, TECO, BOM, BOD leadership committees timely and accurately.

Key Accountabilities (2)
  • Resource Management
  • Collaborate with stakeholders in Business Units / Divisions to identify high level resource planning requirements to ensure optimal resource utilization.
  • Track and control resource usage efficiency to ensure sufficiency for all units in the Transformation Office and for bank-wide initiatives within approved plan.

Key Accountabilities (3)
  • Portfolio Management
  • Work with transformation initiative leads and teams to understand progress of their assigned portfolio and track the accuracy of inputs for tools.
  • Work with initiative leads to change initiative status and solve problems as required, report key challenges, track progress, recognize financial values and manage use of monitoring tools.
  • Proactively guide initiative teams, Business Units and Divisions for effective cross-functional collaboration.
  • Control quality and compliance of initiatives with required standards.
  • Escalate issues or risks of potential impact on performance via portfolio reporting to Sponsors / STEERCO / TECO committees to facilitate the decision making process.
  • Support the iPMO Lead in developing Early Warning System (EWS).

Success Profile - Qualification and Experiences
  • At least 10 years of project or program management experience in Waterfall or Agile methodologies
  • Project or program management experience in a bank or technology organization including banking product development, performance management, IT project implementation
  • Demonstrated experience working in a transformation office to drive a large organization-wide transformation program
  • Strong experience in performance tracking and management including operating rhythm of performance reviews
  • Strong knowledge and experience in blending traditional project management principles and practices with an Agile development approach in the right proportions to fit large, complex, mission-critical, enterprise-level projects
  • Bachelor’s or Master's degree in Technology, Business, Banking and Finance or relevant discipline
  • Project management certification in PMP, PgMP will be advantageous
Khu vực
Báo cáo

Ô TÔ AN SƯƠNG
Ô TÔ AN SƯƠNG Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
2450 Quốc Lộ 1a, P. Trung Mỹ Tây, Quận 12, Hồ Chí Minh

Công Ty Cổ Phần Thương Mại Dịch Vụ An Sương chuyên mua bán ô tô, phụ tùng ô tô, thiết bị ô tô, dịch vụ bảo hành, bảo dưỡng, thiết kế cải tạo hoán cải xe ô tô, sản xuất gia công các loại thùng xe tải, xe chuyên dùng. 

Chúng tôi là một trong những công ty đi đầu trong mô hình siêu thị xe ô tô trên toàn quốc. Luôn tạo ra sự đổi mới và khác biệt để phục vụ tốt nhất.

Công Ty An Sương Đa dạng sản phẩm của các chủng loại Xe Tải, Xe Đầu kéo, Xe tải van, Xe Chuyên Dụng, Xe Khác, Xe Du Lịch, máy công trình. Chúng tôi là nhà phân phối của những thương hiệu trong và ngoài nước như Hàn Quốc – Nhật Bản - Việt Nam - Trung Quốc - Ấn Độ - Nga – Mỹ - Thái lan - Indonesia:  Hyundai, Daewoo, Kia, Hino, Mitsubishi, Isuzu, Suzuki, Đầu kéo mỹ, Tmt, Jac, Giải phóng, Camc, Chenglong, Faw, Dongfeng, Howo, Faw, Vinaxuki, Forcia, Dongben, Veam, Sym, Kamaz, Komatsu, Hitachi, …. được cam kết về chất lượng sản phẩm trên thế giới và tại Việt Nam để phục vụ lâu dài và an toàn cho người tiêu dùng. Bên cạnh đó chúng tôi còn là đơn vị cung cấp các loại thùng xe, phụ kiện ô tô, phụ tùng ô tô uy tín, chất lượng, giá cả phù hợp.

 

Những nghề phổ biến tại Ô TÔ AN SƯƠNG

Bạn làm việc tại Ô TÔ AN SƯƠNG? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Ô TÔ AN SƯƠNG

Ô TÔ AN SƯƠNG

Click để đánh giá