Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Customer Engagement
- Work together to drive CVP development and maintenance for Private Customers.
- Build and implement client engagement programs and initiatives.
Event Management & Others
- Laise with cross-departments to develop a comprehensive annual event plan aligned with brand marketing plan to support brand strategy as well as business goals.
- Lead the event team to execute the events and brand activation activities, ensure creative approaches and flawless execution, especially events reserved for Private Customer groups.
- Manage marketing budget and allocation plan, develop a Brand MKT.
- Understand consumer behavior and engagement patterns with brand messaging. Propose initiatives to help enhance AuM, sales, number of customers, long-term customer engagement with Private banking services including testimonial articles, customer’s story …
- Maintain up to date knowledge of Private banking industry and on competitor's activities to help with sales ideas, overcoming objections and product positioning.
- Being responsible for other projects as assigned by line manager. Coordinating with cross-functions and third parties to ensure work results that are delivered in good quality; in a timely manner and within budget.
Brand management and communicat
- Work with leadership and bank’s Marcom to develop long-term, research-led brand strategy to build strong brand positioning and enhance brand equity.
- Develop branding plan and execute of branding campaigns, in line with Private banking’s brand strategy to enhance brand awareness across channels, attract customers and achieve business KPIs.
- Coordinate with the Marcom team across the bank to build a consistent brand image & brand characteristics and enhance brand SOV throughout channels by creating compelling concept directions for both online and offline channels.
- Work closely with other Digital team to deploy always-on campaigns and other branding campaigns to build brand reputation and generate leads.
- Conduct necessary market research, brand health research to inject valuable insights into brand and marketing strategies and planning as well as Student recruitment strategies.
Yêu Cầu Công Việc
1. Trình độ Học vấn/ Educational Qualifications
- Bachelor’s degree in Marketing, Communication, Journalism, PR or related fields.
2. Các Kinh nghiệm liên quan/ Relevant Experience
- Minimum of 5–7 years experience in Marketing, PR and communications;
- Experienced in communication work, brand management of products and services for priority/HNW/UHNW segments.
3. Kiến thức/ Chuyên môn có liên Quan/ Relevant Knowledge/ Expertise
- Strategic brand communications mindset.
- Deep knowledge and understanding of priority/HNW/UHNW customer is an advantage.
- Experience working in a flexible and changeable environment.
4. Các Kỹ Năng/ Skills
- Relationship/People Management Skills, Leadership skills, Effective Communication skills
- Problem Solving & Decision Making
- Creative Thinking & Innovation
- Flexibility and versatility
- Good at working in a team and independently
- Exceptional Vietnamese writing skills and advanced English competencies
5. Các năng lực cần có/ Required Competencies
- Active, resourceful, and highly accomplished and capable of multitasking and solving multiple priorities
- Ability to work in groups and interact with departments in the bank
- Attitude – Detailoriented, attentive + Attitude – Can-do attitude, proactive
QUYỀN LỢI
- Attractive income and competitive performance-based salary and bonus.
- Bonuses for holidays and Tet (according to the bank's policy at each period).
- Preferential loan rates according to the bank's policy at each period.
- Attractive leave policy based on job level, including summer vacation.
- Mandatory social insurance as per labor law + VPBank care insurance for employees depending on level and length of service.
- Opportunities to participate in training courses based on the training framework for each position.
- Working hours: Monday to Friday and Saturday morning.
- Dynamic and friendly working environment with many opportunities for learning and development; participation in various interesting cultural activities (sports competitions, talent contests, teambuilding activities, etc.).
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Openasia là câu chuyện của ba con người cùng chung đam mê, nhiệt huyết và niềm mong muốn xây dựng một cầu nối giữa châu Âu và Việt Nam. Năm 1994, ba người bạn đến từ ba nẻo đường khác nhau trên thế giới cùng gia nhập ngân hàng đầu tư Lazard tại Việt Nam và nắm bắt cơ hội mua lại Openasia vào năm 1995. Năm tháng trôi qua, mối quan hệ hợp tác có một không hai này ngày càng lớn mạnh, biến Openasia trở thành một tập đoàn độc lập với hơn 1.500 nhân viên cùng đồng lòng gắn kết.
“Những năm qua, chúng tôi đã xây cho mình những giấc mơ và đã tận dụng mọi cơ hội để biến chúng trở thành hiện thực. Từ việc đi đầu trong lĩnh vực cung cấp thiết bị công nghiệp khai thác mỏ ở buổi sơ khai đến việc khai trương những cửa hàng thời trang xa xỉ đầu tiên tại Việt Nam, chúng tôi luôn mong muốn mang những gì tinh túy nhất của châu Âu tới Việt Nam. Và rồi, trong quá trình tìm kiếm những cơ duyên làm sống lại bí quyết thủ công Việt, chúng tôi đã may mắn tiếp quản một xưởng sơn mài nhỏ và biến nó trở thành nơi chế tác những sản phẩm thủ công xa xỉ cho các nhà mốt uy tín trên thế giới, tạo tiền đề cho sự ra đời sau này của Hanoia, một thương hiệu thủ công cao cấp của Việt Nam. Gần đây, mối quan tâm tới phát triển bền vững và tình yêu dành cho ẩm thực đã dẫn lối để chúng tôi thành lập Alba Wellness Valley và Press Club.”
“Giờ đây, chúng tôi vẫn theo đuổi niềm đam mê mang ý nghĩa đích thực của sự xa xỉ tới Việt Nam, đồng thời tôn vinh di sản văn hóa tuyệt vời của đất nước. Trong tương lai, chúng tôi dự định tiếp tục phát triển một hệ sinh thái bao gồm những tinh hoa trong lĩnh vực thời trang, phong cách sống, nhà hàng khách sạn, và thủ công truyền thống.”
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Xây dựng đội nhóm
- Buổi tiệc
Lịch sử thành lập
- 2012: Mua lại Công ty Cổ phần Thanh Tân và thành lập Xưởng thủ công Hà Nội
- 2011: Mua lại tập đoàn Eltra để củng cố vị thế của mình trên thị trường hàng không
- 2009: Nhóm các dự án thuộc 4 hoạt động chiến lược
- 2008: Thành lập Vinaero, dịch vụ hàng không
- 2007: Thành lập Hệ thống bán lẻ cao cấp Tam Sơn
- 2001: Kết quả có lãi đầu tiên từ Thiết bị nặng Openasia mới được tạo ra
- 2000: Thành lập Tập đoàn Openasia với tư cách là cổ đông
- 1998: Ba đối tác mua lại mangament
- 1994: Thành lập là công ty đầu tư hoạt động tại Việt Nam
Mission
Openasia đã phát triển ổn định trong suốt 25 năm qua với sứ mệnh làm cây cầu văn hóa và thương mại nối liền châu Âu và Việt Nam.
Review Openasia Group
Văn hóa công ty thoải mái và đồng nghiệp tốt bụng (GL)
Đồng nghiệp rất tốt, chế độ chăm sóc sức khỏe tuyệt vời (GL)